Lykke!!!

maiblomst

Gift med forumet
Jeg har blitt reddet[:)][:)][:)]
Jeg har ikke kunne tatt Kristoffer med meg på butikker og senteret i vogn... Det går en liten stund hvis det er tidlig på dagen, men ellers er det bare til å glemme. Så på fredag prøvde jeg bæresele!!! Åhhh for en braksuksess!!! Han stoooorkoste seg på mammas bryst. Men han måtte ha sutten, for ellers lette han bare etter puppen. Så nå er livet en god del enklere[:D] Absolutt å anbefale!

Ja, jeg har vurdert å ta min Kristoffer i bæreslynga, for gud å sliiiit det er med vogn og han!! Og smokk er redning!!

Så godt du fant en løsning!! [:D] for shoppe.. det må vi jo bare!!! [8D][:)]

ORIGINAL: 4_barn

Amming og shopping!!! Det er det som er livet for tiden[;)]

ORIGINAL: maiblomst

Jaa... jeg har brukt litt mer penger nå i det siste... [8D] følte jeg hadde litt å ta igjen! De siste 2-3 mnd før fødsel så orka jeg jo ikke å gå på senteret. Da var det kun avgårde for å handle mat... Herlig å kunne shoppe noe annet [:)][:)]

Jaa... jeg har brukt litt mer penger nå i det siste... [8D] følte jeg hadde litt å ta igjen! De siste 2-3 mnd før fødsel så orka jeg jo ikke å gå på senteret. Da var det kun avgårde for å handle mat... Herlig å kunne shoppe noe annet [:)][:)]

Enig... Det var så hvidt jeg gadd å kjøpe mat engang he he!
På fredag gikk vi å koste oss, og såg på klær til både meg og han! Tilogmed pappaen fikk seg noe nytt[:D]

Enig... Det var så hvidt jeg gadd å kjøpe mat engang he he!
På fredag gikk vi å koste oss, og såg på klær til både meg og han! Tilogmed pappaen fikk seg noe nytt[:D]

Jeg har også shoppa litt til gubben, og det trengte han jammen!!! [8D] Også har unga fått en del nytt tøy til sommer'n, de blir så fine da! Har litt problemer med arving av tøy mellom de to andre jentene mine. Det er 2 år i alders forskjell, men når hun på sju er litt lav (tror hun ligner på sin mor [;)]) og hun på snart fem er lang (hun arver etter sin far [8D] hjelp, kommer til å vokse mor over hodet) da blir det dårlig med arv!! Det ble en skikkelig lang og dum setning.... Men iallefall, da trenger de nytt tøy begge to! Matilde får mye tøy og arve hun.... [:D]

ÅÅ Så bra!! Når blir det treff igjen, da?[;)]

Jeg har brukt bæresjal til Anna Naomi, jeg - det er herlig for både mor og datter - heeeelt tett inntil mamma'n![:D]

Men det blir litt varmt med den lille ovnen foran på magen, da, så det går ikke å bære så lenge når det er sånn intens sommervarme[;)]

ORIGINAL: ~Fiorellina~

ÅÅ Så bra!! Når blir det treff igjen, da?[;)]

Jeg har brukt bæresjal til Anna Naomi, jeg - det er herlig for både mor og datter - heeeelt tett inntil mamma'n![:D]

Men det blir litt varmt med den lille ovnen foran på magen, da, så det går ikke å bære så lenge når det er sånn intens sommervarme[;)]

Jepp da må vi snart ta en runde til[;)] Jeg er alltid klar for litt sentervandring!

Jeg må også shoppe litt ...passer ingenting av benklærne mine jeg ....[&:]

Back
Topp