Lykke!!!!

privias

Betatt av forumet
Aprilbarna`15
Vi kjøpte doppler idag og fikk for første gang høre hjertelyden <3 Helt fantastisk og noe som var veldig fint å dele ettersom mannen ikke fikk vært med på første UL.
Fikk det ikke til først, men et lite tips er å søke på youtube, så får du opp videoer hvordan man finner hjertelyden ned til uke 8. Prøvde igjen og fant fort en sterk hjertelyd på 170 slag i minuttet :)

Er det ikke sånn at hjerteslag over 160 er som regel jenter? :D

Joda, de sier det. ;)
Jeg må si jeg er sterkt fristet til å kjøpe doppler, altså!

Sent from my iPhone using BV Forum

Joda, de sier det. ;)
Jeg må si jeg er sterkt fristet til å kjøpe doppler, altså!

Sent from my iPhone using BV Forum

Heheh! Ja, jeg tenkte jeg ikke ble å høre noe, men etter youtubevideoen er jeg overbevist om at de fleste kan høre den om det gjøres rett:D

Kan jeg spørre hvor du kjøpte den? Tenker på å skaffe meg en å:-) Men er bare 10 uker i dag og må vel vente noen uker for å høre?!

Er visst bare en myte dette med hjertefrekvens og kjønn ;-)

Vi kjøpte doppler idag og fikk for første gang høre hjertelyden <3 Helt fantastisk og noe som var veldig fint å dele ettersom mannen ikke fikk vært med på første UL.
Fikk det ikke til først, men et lite tips er å søke på youtube, så får du opp videoer hvordan man finner hjertelyden ned til uke 8. Prøvde igjen og fant fort en sterk hjertelyd på 170 slag i minuttet :)

Så gøy! :D Hvor langt er du på vei?
Her var d 161 slag i minuttet uke 12+4.
Kanskje det er en gutt? ;-)

Kan jeg spørre hvor du kjøpte den? Tenker på å skaffe meg en å:) Men er bare 10 uker i dag og må vel vente noen uker for å høre?!

Hun på videoen var 9 uker og sa hun hadde hørt fra uke 8 :-) Jeg kjøpte på teknikmagasinet til 350,-

Åååh, så kjekt:-) hvor kjøpte du og hva kostet det? :-) eg og vil <3

Begge mine jenter har hatt fosterlyd
under 160. Lå på alt fra 120-145.
Fosterlyd sier kun noe om hvor aktive de er;
beveger de seg er lyden raskere enn om de
sover. Akkurat som med oss alle sammen! :-)

Det kan jo hende det er jente, men 160 betyr ikke at det må være det.

Uansett, så må det ha vært helt herlig å høre babyen i magen! :) Nyt den gode følelsen! :)

Har du linken til youtube videoen du brukte?

Begge mine jenter har hatt fosterlyd
under 160. Lå på alt fra 120-145.
Fosterlyd sier kun noe om hvor aktive de er;
beveger de seg er lyden raskere enn om de
sover. Akkurat som med oss alle sammen! :)

Det kan jo hende det er jente, men 160 betyr ikke at det må være det.

Uansett, så må det ha vært helt herlig å høre babyen i magen! :) Nyt den gode følelsen! :)

Hihi, ja bare gøy å spekulere ;-)

Back
Topp