Lykke! :)

Ariem

Betatt av forumet
Februarlykke 2015
Var på tidlig ultralyd i går morrest, dag 7+1 etter eggløsning.
Og der var det en fin liten sak på centimetern som lå og koste seg med plommesekken sin i et hjørne av privatbassenget. Hjertet dunka som bare det, 160 slag i minuttet. Ble satt frem fire dager, til 7+5. Det var en helt vanvittig lettelse å se at det bare var en, var så bekymra for at det kunne være to eller mange... Gynekologen mente alt så helt perfekt ut. Så da gjør det ikke så mye likevel, at jeg er kvalm og trøtt :)

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app

Så koselig! Kjekt å bli satt fram da!

Fra mobil.

Gratulerer!! :D

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Så godt å få bekrefta at alt er i orden, gratulerer :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Gratulerer☺☺

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Er det ikke herlig? <3 Jeg ble også satt frem i går og det gjør meg ingenting :p

❤️Februar 2015❤️

Taster på appen :)

Takk, alle sammen! Ja, det er fine greier å bli satt frem, så blir ventinga bittelitt kortere... Men litt skummelt også, siden jeg vet akkurat hvilket døgn befruktningen skjedde. Ikke bra å vokse for raskt! Tenker jeg. Men spira hadde det vel bare litt travlere enn gjennomsnittet med å grave seg ned i tide. Håper det er et godt tegn.

Takk, alle sammen! Ja, det er fine greier å bli satt frem, så blir ventinga bittelitt kortere... Men litt skummelt også, siden jeg vet akkurat hvilket døgn befruktningen skjedde. Ikke bra å vokse for raskt! Tenker jeg. Men spira hadde det vel bare litt travlere enn gjennomsnittet med å grave seg ned i tide. Håper det er et godt tegn.

Ja, venninnen min ble satt frem og hun visste også nøyaktig men alt kommer jo ann på hvor raskt de fester seg :) Og 4 dager fra eller til tror jeg nok ikke er farlig :) De vokser jo i rykk og napp inni der :)

❤️Februar 2015❤️

Taster på appen :)

Jeg ble også satt tre dager fram og vet når jeg hadde eggløsning, men sånn var det sist også. Det justerte seg til OUL :) Heller for stor enn for lite, har aldri lest om noen som har fått målt "for stort foster" og at det derfor har vært noe galt :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Back
Topp