Lykke!

snuppesnellamamman

mamma med mange interesser :)
Lillebror sover i fanget, lørdagskvelden kunne faktisk ikke vært finere :) kunne man bare stanset tiden litt... Kommer aldri til å glemme denne følelsen av en varm og god babykropp som sover så godt.. <3 sukk.. Hver alder har sin sjarm da, heldigvis;) men dette er virkelig lykke etter den lange ventetia;) nådde igjen fødselsvekta si nå da han var fjorten dager også, så er bra fornøyd ja :)
Å ja, man blir like forelska i nr to som i førstefødte :D

Flere som bare nyter dagene nå?

Høres ut som lørdagskvelden ble komplett.. ønsker meg også en sovende baby på brystet, men han vil nok ligge i magen litt til..
Ha en fin kveld videre! :)

ja det er virkelig lykke å ha en sovende babykropp i fanget. Helt fantastisk. og man blir like forelsket i nr 3 som i 1 og 2.

ja det er virkelig lykke å ha en sovende babykropp i fanget. Helt fantastisk. og man blir like forelsket i nr 3 som i 1 og 2.

Nesten mer forelsket, jeg:-) 3.bebis er det beste som finnes/-)

Nesten mer forelsket, jeg:-) 3.bebis er det beste som finnes/-)
Å ikke si sånn da ;) nå måååå jeg overtale mannen til at vi også skal ha en til ;) jeg vil gjerne ha en til, klarer bare ikke tanken på at dette er siste babyen vi har i hus...:/ han er jo en så deilig en liten tass! :)

Kunne ikke vært mer enig, jeg svever på en rosa sky om dagen <3

Å ikke si sånn da ;) nå måååå jeg overtale mannen til at vi også skal ha en til ;) jeg vil gjerne ha en til, klarer bare ikke tanken på at dette er siste babyen vi har i hus...:/ han er jo en så deilig en liten tass! :)
Nesten sånn at jeg vil ha 4.mann... Men de blir jo større også...:-0 så nå må det bli slutt. Men du, så deilig det er med 3.:-)

Nesten sånn at jeg vil ha 4.mann... Men de blir jo større også...:-0 så nå må det bli slutt. Men du, så deilig det er med 3.:-)
Hehe ja det er noe med det at de blir større, og krever mye oppfølging etterhvert :P tre må jo være akkurat passelig tenker jeg, for da slipper man å kjøpe ekstra stor bil å sånn ;P

Back
Topp