Lykke! :)

Første UL i dag, trodde jeg var 6+3, men var jammen meg 8+6!! NYDELIG lite nurk med masse bevegelse og viftende armer. Rørte seg masse og hjertet slo fine slag.

Skal det endelig bli vår tur, etter tre SA/MA på 1 år?

LYKKE!!!! <3 <3 <3
Så utrolig bra!! Nå ble jeg glad :)
Gratulerer!

Gratulerer masse. Å deilig å bli satt så langt fram da :-D

♥ Prinsessa kom 03.06.2012 ♥
♥ venter på deg 25.02.2014 ♥

Så deilig å finne ut at man er lengre på vei enn man trodde :D
Plutselig så er man jo mye lengre fram og abortfaren er mindre. :)

Gratulerer!

Termin 20 februar

Ååh, heldiggris :D Så kjempe digg å bli flytta såpass fremover da!

Gratulerer :)

Så herlig! Trodde ikke de beveget seg før fra uke 9+ettellerannet jeg :) tror vi er like langt på vei (ut fra el og lengde på ul).

Så herlig! Trodde ikke de beveget seg før fra uke 9+ettellerannet jeg :) tror vi er like langt på vei (ut fra el og lengde på ul).

Rutinert, eldre herremann som tok ultralyden, han sa at den beveget seg så mye at det var vanskelig å få til et bra bilde. Utrolig flott opplevelse, han slo på flere effekter og "lekte litt med bildene" som han sa :)

Takk for alle likes og gratulasjoner <3 Jeg er fortsatt i en slags gledesrus, hcg på 130.000 for 4 dager siden, og denne flotte ultralyden i dag.

Etter 1 år og 3 ultralyder med triste beskjeder, var jeg totalt nervevrak i dag tidlig. Jeg var våken og spydde 3-5 ganger i natt, og satt skjelvene med tårer i øynene på venterommet. Ikke hadde jeg fått i meg hverken mat eller drikke, og det eneste jeg fokuserte på var hvordan vi skulle komme oss ut til bilen før sammenbruddet dersom det kom en dårlig beskjed.

Legen var en eldre mann. Han var så rolig, rutinert og spøkefull, og fikk meg til å slappe ordentlig av. Jeg fikk se kjempefine bilder fra mange vinkler og med ulike effekter, og han forsikret meg om at alt var så bra som det kan være. Han sa at jeg kunne få en ny sjekk om 3-4 uker, men at dette overhodet ikke var nødvendig. Jeg takket ja uansett, nysgjerrig som jeg er - må jo se babyen vår så ofte som mulig! :)

Alt i alt en fantastisk dag, det tunge og triste året som har vært ble plutselig litt lettere å bære <3

Jeg er jo klar over at det fortsatt er noen uker igjen i "faresonen", men velger å tro at nå skal det gå bra <3

Back
Topp