LYKKE

hehe, hva skal man si? gratulerer :-) 

Hehe Kvadrat er jo greit nok Sandnes det altså, men hekkan så mye folk som går der da[8D] Du kan jo si gratulerer, men er ikke så langt til Stavanger heller da[;)]

var på "åpningen" i går :-) så når de klippet det røde båndet...
Wee. fikk til og med en pk gratis stempel!

ORIGINAL: bettand

Hehe Kvadrat er jo greit nok Sandnes det altså, men hekkan så mye folk som går der da[8D] Du kan jo si gratulerer, men er ikke så langt til Stavanger heller da[;)]

Ett minutt fra jobb vs tjue minutter ekstra kjøring er mye i min hverdag altså...! [:)]
Det er faktisk forskjellen på om jeg går eller ikke, for tiden med ungene er veldig verdifull, jeg tilbringer ikke en ettermiddag eller lørdag i kø til Stavanger med mindre det er noe annet som trekker.
Er kjempeglad jeg! [:D]

ORIGINAL: Skattene mine

ORIGINAL: bettand

Ett minutt fra jobb vs tjue minutter ekstra kjøring er mye i min hverdag altså...! [:)]
Det er faktisk forskjellen på om jeg går eller ikke, for tiden med ungene er veldig verdifull, jeg tilbringer ikke en ettermiddag eller lørdag i kø til Stavanger med mindre det er noe annet som trekker.
Er kjempeglad jeg! [:D]

Forstår faktisk det, tro det eller ei. Men er nesten aldri på Panduro i hele tatt jeg da. Er så sjeldent jeg går fysisk i hobbybutikker og shopper. Farlig for helsa, blir jo fullt på scrapperommet[;)]

ORIGINAL: Zezamie

Jeg var også der i går (ikke da de klippet båndet) og fikk en pakke stempler da jeg handlet noe + en pakke med sånn Fimo leire, form og jakkenåler som noen delte ut.

åh, jeg var jo der faktisk i går, men visste jo ikke at det var åpningsdagen! Var ikke mye folk der ,men vi var jo der i 20tida da.. men kjøpte jo ingenting, men tenkte faktisk på å kjøpe no, men gjorde det ikke allikevel :P Men synes nesten familieskatter i langgata er bedre jeg da [:)]

ORIGINAL: Nettien

ORIGINAL: Zezamie

Jeg var også der i går (ikke da de klippet båndet) og fikk en pakke stempler da jeg handlet noe + en pakke med sånn Fimo leire, form og jakkenåler som noen delte ut.

huh?? det fikk ikke jeg :-( *misunnelig* [8D][8D][8D]

Back
Topp