Lykke til :)

Uffameg ❤ Håper kroppen ordner opp selv snarest, så dere får det til å klaffe igjen fort!

Huff så utrolig leit å høre :( :( Håper det klaffer for dere raskt igjen <3

Så trist å lese Tonemor! Håper ting klaffer igjen, dersom dere ønsker det. Så får dere kose dere med de dere allerede har i mellomtiden.

Det går igrunn greit. Vi var på ul for en uke siden (7+2) hvor vi kunne se fostersekken og plommesekken, men ikke noe foster. Vi hadde ett håp om at den kanskje gjemte seg, men magefølelsen har fortalt meg at ting ikke var som de skulle utifra ul bildene. Har alt av symptomer, bekkenløsning, men kroppen har ikke forstått at den ikke er gravid lenger. Gyn sa at kroppen ordner opp selv, og at jeg kan forvente en blødning om ca 1-3 uker, kanskje mer.. :)
Uffda, dette var trist å lese!! Jeg husker jo godt at du var på ul og håpet knøttet bare hadde gjemt seg.. Men hvor har fosteret blitt av?? Så merkelig, men nå er det jo mye jeg ikke forstår i denne prosessen og av kroppene våre da...

Uffda, dette var trist å lese!! Jeg husker jo godt at du var på ul og håpet knøttet bare hadde gjemt seg.. Men hvor har fosteret blitt av?? Så merkelig, men nå er det jo mye jeg ikke forstår i denne prosessen og av kroppene våre da...
Det hadde bare stoppet å utvikle seg før det ble noe mer :)

Det er helt forferdelig-og jeg håper du har noen rundt deg som tar vare på deg!

Sist det skjedde meg gråt jeg ofte over lengre tid, da er partneren viktig å ha :)

Det er helt forferdelig-og jeg håper du har noen rundt deg som tar vare på deg!

Sist det skjedde meg gråt jeg ofte over lengre tid, da er partneren viktig å ha :)
Har verdens mest fantastiske mann, så går veldig fint :) vi har prøverør, så legen var veldig flink til å forklare og vi har alt lagt ny plan :)

❤️

Det går igrunn greit. Vi var på ul for en uke siden (7+2) hvor vi kunne se fostersekken og plommesekken, men ikke noe foster. Vi hadde ett håp om at den kanskje gjemte seg, men magefølelsen har fortalt meg at ting ikke var som de skulle utifra ul bildene. Har alt av symptomer, bekkenløsning, men kroppen har ikke forstått at den ikke er gravid lenger. Gyn sa at kroppen ordner opp selv, og at jeg kan forvente en blødning om ca 1-3 uker, kanskje mer.. :)
Huff så trist! :( Bare følg med så du ikke blir dårlig, med feber osv! Masse lykke til videre ❤

Back
Topp