Lykke til :)

Tonemor87

Glad i forumet
Da stemte magefølelsen etter forrige ul :( ting har stoppet opp, kroppen vet det bare ikke enda.. Kjente det var godt å få det bekreftet nå, uvissheten har vært det tyngste..

Fint om noen tar på seg oppgaven med terminlista :)

Lykke til alle dere fine februarmødre, jeg heier på dere og jeg vil snike innom for å se hvordan det går :)

Da stemte magefølelsen etter forrige ul :( ting har stoppet opp, kroppen vet det bare ikke enda.. Kjente det var godt å få det bekreftet nå, uvissheten har vært det tyngste..

Lykke til alle dere fine februarmødre, jeg heier på dere og jeg vil snike innom for å se hvordan det går :)
Nei og nei... hvordan går det med deg?
Vil du fortelle litt om hva som skjedde?:/

Nei huff, så trist :(
Ikke gi opp prøvingen, og lykke til. Skjønner dette må ha vært forferdelig vanskelig. Sender deg gode tanker ❤️

Sender en klem :)

Takk alle sammen :) jeg har en fantastisk samboer som gir meg en enorm støtte, vi kan ikke gjøre noe med det som har skjedd, så vi prøver å se framover :)

Takk alle sammen :) jeg har en fantastisk samboer som gir meg en enorm støtte, vi kan ikke gjøre noe med det som har skjedd, så vi prøver å se framover :)
jeg unner dere ferieturen i neste mnd, bruk tiden der sammen og slapp av...
lykke til med nye forsøk (Dersom det blir flere) <3 jeg heier på dere <3

Nei og nei... hvordan går det med deg?
Vil du fortelle litt om hva som skjedde?:/
Det går igrunn greit. Vi var på ul for en uke siden (7+2) hvor vi kunne se fostersekken og plommesekken, men ikke noe foster. Vi hadde ett håp om at den kanskje gjemte seg, men magefølelsen har fortalt meg at ting ikke var som de skulle utifra ul bildene. Har alt av symptomer, bekkenløsning, men kroppen har ikke forstått at den ikke er gravid lenger. Gyn sa at kroppen ordner opp selv, og at jeg kan forvente en blødning om ca 1-3 uker, kanskje mer.. :)

Back
Topp