lykke til videre

cathrine2

Gift med forumet
ville bare si lykke til videre jeg til alle februar mammaene[:)] selve fødselen kan være pain men fra sekundet babyen ligger der på magen din er du verdens heldigste mamma, og alt vondt er glemt[:)] missuner dere faktisk litt jeg, mye med fødselen min jeg kunne tenke meg og gjennopleve, som f.eks akkurat når lille Jonas kom på mamma sin mage[:)] savner faktisk til og med den store magen og de herlige sparkene[:)] lykke til videre jenter, nå er d ikke lenge igjen[;)]

Takk for det!
Og gratulere med den lille! Alle ønsker vi no å vere komt like langt som deg... Men viss du allerede savner magen og sparka inni den så trur eg vi andre skal nyte den tida vi har igjen sammen med magen og sparka! [:D] Avtale folkens?

Koselig at du tenker på oss, 87alenemamma[:D]
Skal prøve å nyte den siste tida, men kan ikke love noe[;)] Begynner å bli klar for fødsel nå! I den grad man KAN bli klar for en fødsel...[:)]

Tusen takk!! Prøver faktisk å nyte alt av spark og bevegelser nå siden det ikke er lenge igjen til jeg ikke kjenner det lenger!
Håper alt gikk bra med deg under fødselen! Du får ha lykke til med lille Jonas! Kos deg max med ham!

tusen takk[:D]
gleder meg til å bli mamma!ikke lenge igjen nå[:D]
prøver å nyte de siste ukene som er igjen....men det er ikke så lett....har fått bekkenløsning og vond rygg,så det er ikke så godt.
Menmen[;)]

Så koselig at du stakk innom til oss da!! Håper du fortsetter med det innimellom, så du holder oss litt oppdatert [:)]

Er bare du og Nallepu som det har skjedd noe med, så vi andre går å venter og venter og venter vi da.. Er nok ikke bare meg som er lei og utålmodig!! [:D]

Kos deg masse med lille Jonas og lykke til videre!!

Stor klem fra fruluna!! Som er ganske så misunnelig.. [;)]

gratulerer 87alenemamma med den lille prinsen håper det er nærme for oss andre også her for nå er vi også klare til fødselen men nyter tiden som er igjen med vonde armer og bein og bekkenløsning.[:)]

Takk for lykkeønskninger, håper jeg er like heldig som deg og kan føde før tiden[;)]
Håper alt er bra med deg og lille Jonas, og at du kommer innom her og forteller oss andre hvordan det går med dere[;)]

Klem

Takk for det. Håper tida snart er inne for flere av oss. .

kos deg med Jonas og nyt tiden i fulle drag[:D]

Klem

Back
Topp