Lykke til videre

Bambi_

Betatt av forumet
Må med dette takke for meg. Tredje gangen det ikke gikk veien nå. Var på UL i dag, i det jeg trodde jeg var 8+5. Dessverre viste det seg nok en MAemoticon . Skal inn på sykehuset igjen om noen dager for utskrapning... Vi blir henvist videre nå pga vår historie, slik at vi får noen videre undersøkelser. Håper bare at alt har vært max uflaks og at det ikke er noe i veien for at vi skal kunne få barn sammen. 

Takk for meg. Lykke til videre til alle dere andre. 

Off!! Fryktelig trist,og så urettferdig! Godt dere får litt oppfølging nå,håper dere snart har en ny spire på vei som blir i magen 9 mnder! Vi kommer til å savne deg her. Mange klemmer til deg,og lykke til videre!

skilpadda* skrev:
Off!! Fryktelig trist,og så urettferdig! Godt dere får litt oppfølging nå,håper dere snart har en ny spire på vei som blir i magen 9 mnder! Vi kommer til å savne deg her. Mange klemmer til deg,og lykke til videre!

Utrolikt trist å lese. Ønsker dere masse lykke til videre.

Kristine_26 skrev:
Utrolikt trist å lese. Ønsker dere masse lykke til videre.

Utrolig trist å høre.. Sender en stor god klem!

off så utrolig trist, lykke til videre.

Så ufattelig trist. Lykke til videre. Håper den neste spiren klorer seg fast hele veien.

Nei og nei, så trist!
Håper dere får god hjelp nå slik at neste spire sitter på plass hele veien og dere får en baby om ikke så altfor lenge.. Lykke til videre!

Huff så forferdelig tristTenker masse på deg, for jeg kjenner veldig godt til følelsene og tankene rundt dette.Du får etterhvert prøve å se frem til utrednigen..Kan hende det ikke er så mye til for at det går veien neste gang...Mange klemmer og masse lykke til

Stor klem og lykke til videre:)

Back
Topp