Neeeei! Du var en av de som virkelig lagde liv her inne jo
Håper du tar helt feil, og er tilbake igjen på tirsdag!
signerer!
Uff dette var virkelig trist å høre!!
Men ikke mist håpet!
Masse Masse lykke til.
Klemmer sendes din vei!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Neeeei! Du var en av de som virkelig lagde liv her inne jo
Håper du tar helt feil, og er tilbake igjen på tirsdag!
Ja.. Jeg tar timen så får jeg sjekket at alt er kommet ut...blør i strie strømmer nå.. Så jeg ser ingen håp..NEI NEI NEI NEI NEI NEI NEI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Håpet så veldig på at vi to skulle gå gjennom dette sammen! NÅ ble jeg fryktelig trist på dine vegne Litefrø..... Men du skal vel på UL likevel, selv om du tror du har mistet?
Sender deg mange varme klemmer!
NEI NEI NEI NEI NEI NEI NEI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Håpet så veldig på at vi to skulle gå gjennom dette sammen! NÅ ble jeg fryktelig trist på dine vegne Litefrø..... Men du skal vel på UL likevel, selv om du tror du har mistet?
Sender deg mange varme klemmer!
Ja.. Jeg tar timen så får jeg sjekket at alt er kommet ut...blør i strie strømmer nå.. Så jeg ser ingen håp..
Uff så trist å lese stor klemJa.. Jeg tar timen så får jeg sjekket at alt er kommet ut...blør i strie strømmer nå.. Så jeg ser ingen håp..
Det er som jeg skulle sagt det selv.. så ufattelig tristFY SÅ URETTFERDIG!!!!!!!!!!!!
Har tenkt på deg i hele ettermiddag/kveld.... selv om jeg ikke kjenner deg sånn personlig så blir jeg fryktelig lei meg. Håper virkelig du dukker opp i ett terminforum ikke så langt unna!!
klem
Takk for det men dette var nok min siste sjanseFY SÅ URETTFERDIG!!!!!!!!!!!!
Har tenkt på deg i hele ettermiddag/kveld.... selv om jeg ikke kjenner deg sånn personlig så blir jeg fryktelig lei meg. Håper virkelig du dukker opp i ett terminforum ikke så langt unna!!
klem
Nei, du må ikke føle deg mislykket!! Det får du ikke lov til for det er du ikke. Jeg forstår at det sikkert kan føles sånn, men det er ikke din feil. Det er ikke noe du kunne gjort annerledes. Håper spiren sitter neste gang God klem <3Takk for støtte alle sammen! Blødninger har tatt seg opp, og jeg kjenner at det er slutten.. Jeg føler meg så utrolig mislykket! Huff.. Lykke til alle sammen jeg titter innom i ny og ne