Lykke til videre skjønne kvinner!

:( Neeeei! Du var en av de som virkelig lagde liv her inne jo :(
Håper du tar helt feil, og er tilbake igjen på tirsdag! ;)

signerer!

Uff dette var virkelig trist å høre!! :(
Men ikke mist håpet! :)

Masse Masse lykke til.

Klemmer sendes din vei!

Neei ikke du også.. Kjempe trist.. Klemme på.

Dette var trist å lese :( lykke til videre :)

Dette var trist lesing :( Det var jo ikke den veien det skulle gå :( Vet godt hvordan det er, og sender deg mange gode klemmer og ønsker dere lykke til med alt videre :) !!! :(

åååuff, tenker sånn på deg jeg! :(

NEI NEI NEI NEI NEI NEI NEI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Håpet så veldig på at vi to skulle gå gjennom dette sammen! NÅ ble jeg fryktelig trist på dine vegne Litefrø..... Men du skal vel på UL likevel, selv om du tror du har mistet?
Sender deg mange varme klemmer!

Sender deg gode klemmer <3 Utrolig urettferdig og trist :(

Håpet så veldig på at vi to skulle gå gjennom dette sammen! NÅ ble jeg fryktelig trist på dine vegne Litefrø..... Men du skal vel på UL likevel, selv om du tror du har mistet?
Ja.. Jeg tar timen så får jeg sjekket at alt er kommet ut...blør i strie strømmer nå.. Så jeg ser ingen håp..

Ja.. Jeg tar timen så får jeg sjekket at alt er kommet ut...blør i strie strømmer nå.. Så jeg ser ingen håp..

FY SÅ URETTFERDIG!!!!!!!!!!!!
Har tenkt på deg i hele ettermiddag/kveld.... selv om jeg ikke kjenner deg sånn personlig så blir jeg fryktelig lei meg. Håper virkelig du dukker opp i ett terminforum ikke så langt unna!!
klem

Har tenkt på deg i hele ettermiddag/kveld.... selv om jeg ikke kjenner deg sånn personlig så blir jeg fryktelig lei meg. Håper virkelig du dukker opp i ett terminforum ikke så langt unna!!
klem
Det er som jeg skulle sagt det selv.. så ufattelig trist :(

klem
Takk for det:) men dette var nok min siste sjanse:(

Takk for støtte alle sammen! Blødninger har tatt seg opp, og jeg kjenner at det er slutten.. Jeg føler meg så utrolig mislykket! Huff.. Lykke til alle sammen:) jeg titter innom i ny og ne:)

Takk for støtte alle sammen! Blødninger har tatt seg opp, og jeg kjenner at det er slutten.. Jeg føler meg så utrolig mislykket! Huff.. Lykke til alle sammen:) jeg titter innom i ny og ne:)
Nei, du må ikke føle deg mislykket!! Det får du ikke lov til for det er du ikke. Jeg forstår at det sikkert kan føles sånn, men det er ikke din feil. Det er ikke noe du kunne gjort annerledes. Håper spiren sitter neste gang :) God klem <3

Takk for alle lykke ønskninger! Etter å ha blødd til og framheve helgen tok det seg i kveld opp med moderate smerter... Ut kom spira i det jeg antar er fostersekken.... Litt godt å vite sikkert, men vondt alikevel... Tomt... I morgen har jeg time tilul, men tenker det blir bare en samtale istede...

Back
Topp