Lykke til videre alle sammen <3

Soulshine

Forelsket i forumet
Da var det bekreftet så da takker jeg for meg :( Så da håper jeg på mer lykke om et par mnd :)
Ønsker dere alle lykke til videre å at dere alle får en fantastisk gave i september :)

Så trist! lykke til videre du og, håper spiren sitter igjen snart og at den blir der i 9 mnd <3 Ta vare på deg selv!

Så trist :( Masse lykke til videre.

Utrolig trist å lese! Vet akkurat hvordan du har det! Jeg var 12 uker på vei når jeg var på ul, det ble konstatert ma og fosteret døde i uke 6+2. Fikk tabletter på sykehuset. Vi hoppet over 1 syklus etter anbefaling fra sykehuset. Spiren satt med en gang og vi sitter her med en nydelig datter på 1år og et lite frø i magen! Lykke til videre og ta vare på hverandre!

Veldig trist å høre :( Masse lykke til videre! Håper neste spire klamrer seg fast

Godt å høre at det ikke nødvendigvis behøver være så vanskelig å få en ny liten spire. Jeg er litt glad for at det ikke var et forster inne i magen som skal ut. Det hadde ikke utviklet seg noe, så er liksom bare tomt. Håper på at det sitter igjen om et par mnd :) Jeg har heldigvis en fantastisk datter på 16mnd jeg kan glede meg masse over <3

Så trist. :( Masse lykke til videre!

Back
Topp