Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Da var det bekreftet så da takker jeg for meg Så da håper jeg på mer lykke om et par mnd
Ønsker dere alle lykke til videre å at dere alle får en fantastisk gave i september
Utrolig trist å lese! Vet akkurat hvordan du har det! Jeg var 12 uker på vei når jeg var på ul, det ble konstatert ma og fosteret døde i uke 6+2. Fikk tabletter på sykehuset. Vi hoppet over 1 syklus etter anbefaling fra sykehuset. Spiren satt med en gang og vi sitter her med en nydelig datter på 1år og et lite frø i magen! Lykke til videre og ta vare på hverandre!
Godt å høre at det ikke nødvendigvis behøver være så vanskelig å få en ny liten spire. Jeg er litt glad for at det ikke var et forster inne i magen som skal ut. Det hadde ikke utviklet seg noe, så er liksom bare tomt. Håper på at det sitter igjen om et par mnd Jeg har heldigvis en fantastisk datter på 16mnd jeg kan glede meg masse over <3