Lykke til videre alle sammen ❤️

Treblirfire

Glad i forumet
Desemberglede 2015
Fikk konstatert MA og det hadde ikke vært noe liv siden uke 8. Ønsker dere alle masse lykke til videre og kommer nok til å tyvtitte litt innom av og til :)

Nei uff så trist å lese :( ønsker deg masse lykke til videre :D kjekt om du følger oss litt :)
Ikke for å være frekk, men merket du noe? Annet enn at blødningen kom?

Last edited:
Åneei, det var trist å høre:( Håper du kommer deg raskt, og at det klaffer snart igjen hvis dere ønsker det. Klem

Nei uff så trist å lese :( ønsker deg masse lykke til videre :D kjekt om du følger oss litt :)
Ikke for å være frekk, men merket du noe? Annet enn at blødningen kom?
Neida går fint at du spør. Var forberedt på dårlig nytt og vi er jo unge og friske så det skal nok gå rette veien for oss :)
Men for å svare på det du spurte om, jeg fikk blødninger som nevnt og mensmurringer rett over skambeinet. Følte meg også ganske "tung" i dette området, som om det var litt trykk der. Annet enn det har jeg ikke kjent noe før nå. Er/var i uke 13+4, så tok visst tid før kroppen begynte å gi symptomer. Var kvalm og slapp/trøtt lenge så jeg tenkte aldri på at det var noe galt i tiden rundt fosteret døde

Uff da :( det var trist å lese! Håper alt går bra med dere, og at du er fort tilbake i en termingruppe igjen snart.

Så utrolig trist og høre :(
Ta godt vare på hverandre og prøv å kose dere ♡
Masse lykke til videre. Krysser fingrene for at det klaffer veldig snart igjen♡

Så trist! Ta godt vare på hverandre og så håper jeg en ny spire blir værende når dere er klare til å prøve igjen!

Trist å høre:(Lykke til videre:)

Så trist :(

Så trist å lese :(
masse lykke til videre,og håper den sitter igjen helt ut snart♡

Back
Topp