Lykke til Sollise

Hva er status idag da sollise??
 
Heisann hes[:)]

Statusen er tante rød-tante rød og tante rød[:@]
Kjedelig altså... Aldri hatt sånn følelse i pupper, mage før mens
noen gang... Dessuten har jeg gått med kvalme og brukket
meg flere ganger, samt forsinka mens... Har jo en del
symptomer da... Tror jammen jeg lider av "innbilt
svangerskap" jeg[&:]

Du da? Hvordan går det med deg?

Klem[:)]
 
Ja, det skal vi gjøre, Godhjerta[:D]Her skal det bli en HEL
kaninfarm[:)] Derfor profilbildet, hehe....[:D]

Ja, jeg hadde et aldri så ørlite håp selv, Godhjerta, om at det kanskje hadde klaffa i og med
at kroppen var så rar.... Men vi får gå på med friskt mot[:D] Men kjenner jeg er litt
sliten... Tenker litt mye tror jeg, og blir fort utålmidig... Men det er nok viktig å slappe av i forhold til det...
Men da det gikk på1. forsøk sist, og man ikke har vært seg selv etter sa, så blir det vel
slik...

Du da? Når forventer du tante [:@], og test??? Så du sto oppført 2 ganger på augustprøvere.

Ønsker deg 1 fortsatt fin kveld...

Klem[:)]
 
Den der tanta eier ikke sosiale antenner- ho skjønner ikke når ho er uønska selskap [:D] Bedre lykke neste gang [:D]
 
hehe, lisa79[:D] Så sant som det er sagt[;)]
Tusen takk! Ja, nå er det ny prøverunde denne måneden[;)]
 
Det er jo litt gøy å prøve og da....men det hadde vært stas om det ble resultater av det- for alle oss som ønsker det! Jeg krysser fingra [:D]
 
Ja, sant[:)] Har dere prøvd lenge? Har kanskje spurt før, men
blander litt....
Du må hoppe til køys snart du ser jeg, lisa79[;)]
 
Vi prøver egentlig ikke så hardt, men jeg slutta på pilla i mai. Jeg går også litt surr i hvem jeghar spurt om hva [:D] Svigerfar er her nå,men når han har reist hjem skal vi nok hoppe i høyet [;)]
 
hehe[:D] -kanskje greit å vente til svigers har dratt ja[;)]

Lykke til da...[:D]
 
Takker [:D] Det samme til deg [:D]
 
Så teit tante du har Sollise! Har bedt henne holde seg unna deg jeg men.. Hu eier ikke skam i livet! Stå på, neste gang klaffer det!
 
Ja,nåmå du holde det du lover da, pebbles...[;)][:D]
 
Oi, det er litt av et løfte jeg skal holde! Men lover at jeg skal gjøre alt jeg kan for at det skal klaffe for dere! Egentlig er det lite jeg får gjort, kan jo komme på Hedmarken en tur og være med å dytte da men.... Men leste en plass at det skal hjelpe å be til Gud når man ønsker å bli gravid. Litt lenger ned sto det at det egenlig ikke var så viktig å be til Gud, men å ha positive tanker under unfangelsen! (Selvfølgelig var dette på men svensk nettside) Så jeg sender deg masse positive tanker---...
 
Svensk sa du...??? Hmmmm[8|] hehe[:D]Liker svensker jeg[:D]
Da får vi be, og håpe det beste[:)]
Fint at du sender positive tanker til meg. Mottas med STOR takk[:D][:D][:D]
 
Har ingenting i mot svensker jeg, og hvis de sier at det hjelper å be så gjør det sikkert det.... Hvis det ikke har klaffet nå skal jeg få noen til å be for meg. Er ikke så flink til det selv, så sant det ikke holder med fader vår da?!?
 
Du klarer nok det du...[:)]

Ønsker lykke til...[;)]

11 dager til testing nå da....[8|] Blir spennende[;)]
 
Ja det blir spennende. Har menssmerter i dag da, kjennes ut som kramper i livmora. Godt eller dårlig tegn? Eller helt normalt, bare overtolket på en måte?!?!
 
hmm...[8|] Vanskelig å svare på... Men vi satser på at det er svangerskapstegn, og at du ikke lider
av innbilt svangerskap som antageligvis jeg har gjort...[;)]
 
Får håpe på det ja.. Men tro kan flytte fjell, så jeg får bare vente og se.. Det blir 11 laaaange dager! Godt det er mye å gjøre fremover, så jeg ikke får tid til å tenke all verden! Ha en fin kveld!
 
U 2[:D]
 
Back
Topp