Lykke til med testingen, pebbles

Da har jeg hvertfall fått med meg riktig IKM og sykluslengde da. Herregud, tror noen av hjernecellene mine har pensjonert seg. Er i tredje pp nå, mest sannsylig på vei inn i den fjerde da! Takk for hjelpa Sollise!
 
Bare hyggelig[:)]

Håper vi fårdet til å klaffe snart da... Rartat noen skal bli gravide ved å bare nærmest se på gutten, og andre skal holde på ei stund[&:]
Er i 1.pp etter sa nå, og kjenner at tålmodigheten har dratt sin kos[:@] Ikke får el heller da, så er det bare å vente til neste mnd[:'(]
 
Ja jeg tenkte på det jeg også, hvorfor får noen det til bare ved å tenke på det, mens andre må slite? Jeg er også fryktelig utålmodig, alt skal helst skje igår! Men vi må nok bare ta tiden til hjelp, vår tur kommer også!
 
Ja, vi må nok smøre tykt på med tålmodighetstube, pebbles[:D]

Tenk så hekta man blir på dette forumet da... Svisj, sågår det en time, eller 3 eller 5[&:]
 
Ja, hadde aldri trodd jeg skulle bli avhengig av noe på nettet! Men nå er det snart mandag og hverdag igjen, og da begrenser det seg hvor mye man får vært her!
 
Ja, sant det!!!Men hva anna skal man finne på i regnværet!?![8|]

Går det noe rart på tv i dag da tro...
 
Det har jeg ikke sjekka. Går vel en eller anna B-film sikkert....
 
Går en kjempe fin film på tv2 i kveld..kvart over ti.. six days & seven nights! Har sett den før og den var ordentlig koselig..

Ellers så jeg "hvordan bli dumpet på ti dager" i går, og den ble jeg i kjempe romantisk humør av!! Savnet nesten det å være kjempe forelsket, men må innrømme at det er deilig å vite hvor man har typen sin, ikke bare fly rundt å lure hele tiden!!

Sporet litt av temaet, men, men....
 
Ja, enig med deg, jas! "6 days and 7 nights" er en kul film. Må se den etterpå jeg også.
[;)]
 
Får se om jeg orker det, pleier å må legge meg helst i 11 tiden, men begynner ikke på jobb før halv ti i morgen, så jeg finner ut om jeg orker i kveld [:D]
 
Pokker å! I dag kom tanta! [:@] Ja ja, får prøve igjen når tanta har reist..
 
Huff da, kjedelige greier...[:@]
Men det finnes flere muligheter om ikke lenge, pebbles[;)]

Lykke til klemmer fra meg[:)]
 
Takk for det sollise. Ja jeg gir ikke opp så fort! En eller anna gang må jo vi lykkes å! Det har skjedd værre ting i verden tenker jeg. Og så pms som jeg er er det en befrielse å få mensen! Da blir jeg så harmonisk og rolig, etter å ha vært sint i en uke!
 
He he, godt du eri godt humør, og positiv[:)] Det smitter på meg[:D]
 
Ja, man får liksom ikke nokav disse lykke til ønskningene[:)]

Så folkens; tvi tvi tvi tvi, og LYKKE TIL[;)]
 
Lykke til videre pebbles [:)]
 
Krysser virkelig fingrene for deg!. Kan jeg også få bli med på de nye forumet deres?. Men må skynde på da, dette er siste prøve periode for meg nå!
 
Bli med, bli med[:)] Ønsker deg masse lykke til,Sunniva[:D] HÅPER DET ER DIN TUR NÅ!!!![:)]
 
Takk for alle lykkeønskninger. Denne gangen må det da gå når så mange tenker på meg! [:D] Dere er en hærlig gjeng!
 
Back
Topp