Lykke til med testingen, pebbles

sollise

Elsker forumet
[:D]Hei på deg, og lykke til med testingen i morgen[:D]

Blir spennende da... Krysser fingre og tær[;)]

Jeg har el testet igjen i kveld, min 10 test nå tror jeg, men kun en
lyse lyse rosa strek ved siden av den klare rosa, så
da får vi bare seom jeg har hatt el eller ikke.

Klem
 
henger meg på her jeg også[:D] masse lykke til...
håpe det bor en liten en der allerede[;)]
 
Hei og takk for det sollise. Godt å vite at jeg har en heiagjeng! He he. Håper jeg kan komme med positivt svar da, har litt prestasjonsangst nå! Blir ikke helt klok på disse EL-testene dine, men det at det er en strek (om enn svak) så må det jo enten være noe på gang eller noe som er over? Merkelig...
 
He he, ja den leieboeren er hjertelig velkommen. Skal få avslag på husleia også, tror strømmen skal være inkludert faktisk. Er i det rause hjørnet nå i kveld.
 
Heier på alle småtasser som vurderer å flytte inn hos deg Pebbles![:D]
(legg meg gjerne til på din messenger [;)]litlemeg på hotmail[;)] jeg blir visst sittende her litt lenger i kveld)
 
Ja, må innom forumet her med en gang i morgen når jeg våkner nå!!!!
Husker da jeg testet positivt!!! Trodde nesten ikke det var sant jeg...
Håper vi snart får positivt alle sammen[:)] Så lager vi et forum: GRAVIDE HELE GJENGEN[;)]
Det hadde vært noe det!

Ja, de el testa og meg....[8|] Leste nettopp på pernille.info at man kan få strek som er lysere,pga at
kroppen hele tiden produserer LH!! Så hadde jo vært litt enklere om den ikke produserte ellers da...,
synes jeg[&:]

Klem
 
Ja det hadde virkelig vært noe Sollise[:D]

Har du tenkt på at du kanskje begynte med disse EL testene for seint og at EL allerede hadde vært.. Det er jo fullt mulig det da!!
 
Ja vi har blitt en kul gjeng vi, så vi fortjener alle å være gravide! Har du tenkt å gjøre noe med det sollise, jeg mener å gå til legen for tips og sånn?
 
Jeg begynte testingen på dag 8..,så tror ikke det var for tidlig eller sent, mener jeg...
Kroppen min har vært så "rar" etter SA, så jeg skal prøve el-tester et par mndtil tenkte jeg, og
evt kontakte lege da hvis jeg ikke får utslag på dem... Eller bør man vente lengre enn et par mnd???
A mor er ikke så tålmodig nå gitt...[&:]
 
[:)] Vil bare ønske dere prøvere masse lykke til med testing osv. Håper hele gjengen blir gravid samtidig.. hehe

Ellers sitter jeg her å leser innleggene dere skriver, og en ting skal dere ha: Dere er kjempepositive!!!:-)) Utrolig kjekt å lese hva alle skriver:-)

Snart skjer det nok noe skal dere se.. Den som venter på noe godt vettu:-))
Lykke til alle sammen:-))

Klem
 
Tusen tusen takk,Nina23[:)]

Håper du har rett[:D]Synes vi fortjener det alle sammen nå, så
positive og hyggelige som vi er[:D]

Masse lykke til du også[:)]
 
lykke til hele gjengen..
unner dere leieboere alle sammen[:D]
 
Hei hei alle sammen. Har testa idag, den var så negativ som overhode mulig. Tror ikke ticker`n min stemmer helt, jeg tror IKM er i morgen. Hadde siste mens 13/7, og har 26 dagers syklus. Det er riktig at IKM er 8/8 da?
 
Hei Pebbles!

Da blir den positiv neste gang[:)] Kan jo være at det er for tidlig enda også. Hørt om flere
som tester positivt først lengre ut i uka da dem sku hatt mensen... Men vi er jo så
forskjellige alle sammen!

Syklusen din regnes fra 1. dag isiste mens, til dagen FØR neste mens starter... Skjønte?
Min ticker stemmer ikke helt med el den ser jeg her... Men stemmer det med IKMi dag eller i morgen da på
deg?
 
Å da har jeg misforstått! Trodde det skulle regnes til den dagen neste mens starter, ikke dagen før. Er det riktig at IKM er i dag da eller?
 
Hvis 1.dag i siste mens var 13/7, og dersom det er 26 dager til og med dagen før neste mens, skal vel det være i morgen ja... Men hvis det ikke blir 25 dager mellom nå da når du har telt feil?
Skjønte?

Vi har nogenlunde lik syklus vi da, pebbles! Før telte jeg med dagen da den nye mensen kom, men etterhvert leste jeg både her på bebyverden og andre steder at det er til og med dagen før...
 
Ja da spørs det om det er 25 dager i mellom da? Forrige gang hadde jeg mens 17/6, og fikk den igjen 13/7. Har jeg forstått deg riktig at jeg skal telle fra den 17/6 til den 12/7? Nei nå går det helt i surr for meg. Noen som kan hjelpe meg? Har forstått det sånn at det er uheldig å ha så kort syklus som 25 dager, at egget ikke rekker å feste seg? Du også har kort syklus Sollise, hva kan vi gjøre med det?
 
Men da har du 26 dagers syklus!!! Det er det jeg har også, sånn ca... Det blir 26 dager mellom 17.juni-12.juli!!![:)]

Ja, har lest at mange skriver at det kan være vanskelig med kort syklus her inne jeg å, men 26 dager er helt normalt, pebbles!!!
Mange tror at man bør ha 28 dager, og at det er det mest vanlige, men det er faktisk ikke det. Men på el testene mine, står det at har man 21 dager eller mindre, så bør legen kontaktes for bruk av de ihvertfall. Så tror vi er innenfor "normalgrensen" jeg, pebbles, så tror ikke du skal tenke på det.
Jeg har da blitt gravid jeg, så det går[:)]
 
Godt å høre at vi er normale! Men noen ganger lurer jeg på om hjernen min tar laaaange pauser, greier ikke å regne ut hvor mange dager det er i mellom en gang! Skal være dum litt til, og spørre om ut i fra dine beregninger, har jeg IKM i dag eller i morgen?
 
Du skal egentlig ha mensen i morgen du da..., når du har 26 dagers syklus, for da får du mensen den 27. dagen liksom...
Ingen spørsmål er for dumme... Har lurt mye på dette jeg også, så fant omsider ut at det er slik det er.

Er du i 2. pp nå, pebbles?
 
Back
Topp