Lykke til med september-babyer!

ingeniørfrue

Elsker forumet
Tilgangsansvarlig
Septemberlykke 2016
Hei damer!
Ville bare komme inn her og ønske dere lykke til med september-spirene! Hadde selv termin 8 september 2016, og gutten min ble født 29 august. Tiden flyr virkelig fort, og plutselig har dere termin i september og jeg innser at den lille babyen min ikke er så fryktelig liten lenger.... :o mitt beste tips: SOV! Det er godt for deg, babyen og helsa. Hos meg gikk vannet rett etter jeg våknet etter en lang og god powernap. :D

Stor klem <3

Hei damer!
Ville bare komme inn her og ønske dere lykke til med september-spirene! Hadde selv termin 8 september 2016, og gutten min ble født 29 august. Tiden flyr virkelig fort, og plutselig har dere termin i september og jeg innser at den lille babyen min ikke er så fryktelig liten lenger.... :eek: mitt beste tips: SOV! Det er godt for deg, babyen og helsa. Hos meg gikk vannet rett etter jeg våknet etter en lang og god powernap. :D

Stor klem <3

Signerer denne! Har en september 2014 gutt :) Tiden flyr :o

Signerer denne! Har en september 2014 gutt :) Tiden flyr :eek:

Samme her !! Var på juligruppa, men håper nå på å få flytte inn her! Hvis alt går etter klaff og jeg er gravid ,så har jeg termin samme dag som dattera har bursdag (september 2014) Hehe!

Samme her !! Var på juligruppa, men håper nå på å få flytte inn her! Hvis alt går etter klaff og jeg er gravid ,så har jeg termin samme dag som dattera har bursdag (september 2014) Hehe!

Var du på september 2014 gruppen på babyverden? Jeg var med :) Selv så bare sniker jeg litt, og ble sjokkert over at 2017 september har åpnet :o

Var du på september 2014 gruppen på babyverden? Jeg var med :) Selv så bare sniker jeg litt, og ble sjokkert over at 2017 september har åpnet :o

Ja dæven det går virkelig fort asså! :p

Var du på september 2014 gruppen på babyverden? Jeg var med :) Selv så bare sniker jeg litt, og ble sjokkert over at 2017 september har åpnet :eek:

Ja! :-D Har bare byttet bilde! Helt sykt hvor fort tida går!

Back
Topp