Lykke til, jenter! :)

Aprikosblomst

Elsker forumet
Jeg må desverre forlate dere. Her har blødningen blitt sterk og vondere "mensen"smerter. Tok en test i dag, og fikk nesten negativ. Svak synålsstrek.

Det er ikke et like stort sjokk denne gangen, mest for at jeg hadde mye is planta i magen. 2 SA'n siden mars.

I dag er siste eksamen på 2. året på høgskolen jeg går, så nå blir det sommerferie - og det er en liten trøst :) Vi skal prøve igjen på høsten, men først så skal vi nyte sommeren. Drar også til Tyrkia i 2 uker fra- og med neste lørdag, noe jeg kjenner skal bli godt for kropp og sjel - det å komme seg litt vekk :)

Måtte alle spirene holde, og masse lykke til alle dere flotte damer <3 :) Så kommer jeg sterkere tilbake om noen mnder - da skal den sitte! Basta :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Så trist :( Nyt ferien din, så krysser jeg fingrene for at neste spire klorer seg fast!

Neeei:( sender deg en stooor klem <3

**Drømmen om nr 2**

PP26 - 27
PP27 - 45
PP28 - 26 Pergo start
PP 29 - ? Pergokur nr 2

Det var leit å høre, nyt ferien, og masse lykke til på siste eksamen! :)

Så trist. Håper det går bra med deg. Lykke til neste gang. Nyt ferien og lykke til med eksamen.

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Jeg må desverre forlate dere. Her har blødningen blitt sterk og vondere "mensen"smerter. Tok en test i dag, og fikk nesten negativ. Svak synålsstrek.

Det er ikke et like stort sjokk denne gangen, mest for at jeg hadde mye is planta i magen. 2 SA'n siden mars.

I dag er siste eksamen på 2. året på høgskolen jeg går, så nå blir det sommerferie - og det er en liten trøst :) Vi skal prøve igjen på høsten, men først så skal vi nyte sommeren. Drar også til Tyrkia i 2 uker fra- og med neste lørdag, noe jeg kjenner skal bli godt for kropp og sjel - det å komme seg litt vekk :)

Måtte alle spirene holde, og masse lykke til alle dere flotte damer <3 :) Så kommer jeg sterkere tilbake om noen mnder - da skal den sitte! Basta :)

Hei kjære deg!

Du har d vanskelig nå. J var i samme situasjon for ikke lenge siden.
J mistet i november ble gravid igjen i desember og mistet igjen i februar.. Nå prøver vi og håper på februar, men d ser dårlig ut foreløpig.

J veit ikke hvordan du har d eller tenker, men j syntes ikke d var noen trøst i "at d er sånt som skjer, og d skjer de fleste".., d skjedde meg og d var vondt - enkelt og ugreit.
I tillegg fikk j forklart at dersom d skjedde igjen ville j bli tilbudt div tester siden d da var å betegne som habituell abort.
D er ikke j interessert i, at d skal skje igjen, så j ba om å få ta disse testene, i hvertfall noen av dem, nå - og d fikk j. D har vært betryggende, de fant ingenting så j blir nok stresset neste graviditet, men d hjalp meg å "gjøre noe" i den prosessen.

D som lett kan sjekkes er protein C og S, samt at noen har noe som heter Leiden mutasjon. J ble sjekket for begge da j ba om d spesifikt, men og annet som gyn tok m.

J ønsker deg alt godt, en god ferie og alt hell og lykke neste gang.
J unner ingen d du er igjennom nå.

Ta vare på deg selv!

Det var leit å høre! Krysser fingre for at dere får en fin sommer, og at spiren klamrer seg godt fast neste gang :)

Utrolig trist men ha en kjempe fin sommer og kos deg masse☺

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Trist å høre, ta godt vare på hverandre nå da ☺

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Så trist! Håper neste spire sitter hele svangerskapet ut!

Fra mobil.

Trist å høre. Lykke til med neste prøveperiode.

-iPhone appen-

Tusen hjertelig takk, jenter :) Kommer sterkere tilbake og da skal den farsken meg sitte i 9 mnder! :)

Hei kjære deg!

Du har d vanskelig nå. J var i samme situasjon for ikke lenge siden.
J mistet i november ble gravid igjen i desember og mistet igjen i februar.. Nå prøver vi og håper på februar, men d ser dårlig ut foreløpig.

J veit ikke hvordan du har d eller tenker, men j syntes ikke d var noen trøst i "at d er sånt som skjer, og d skjer de fleste".., d skjedde meg og d var vondt - enkelt og ugreit.
I tillegg fikk j forklart at dersom d skjedde igjen ville j bli tilbudt div tester siden d da var å betegne som habituell abort.
D er ikke j interessert i, at d skal skje igjen, så j ba om å få ta disse testene, i hvertfall noen av dem, nå - og d fikk j. D har vært betryggende, de fant ingenting så j blir nok stresset neste graviditet, men d hjalp meg å "gjøre noe" i den prosessen.

D som lett kan sjekkes er protein C og S, samt at noen har noe som heter Leiden mutasjon. J ble sjekket for begge da j ba om d spesifikt, men og annet som gyn tok m.

J ønsker deg alt godt, en god ferie og alt hell og lykke neste gang.
J unner ingen d du er igjennom nå.

Ta vare på deg selv!

Tusen takk! :)

Leit å høre at du også har vært igjennom det samme. Man blir alltid knyttet til den lille spiren tidlig.
Heldigvis går det greit (greiere i alle fall) enn forrige gang. Skal ta vare på meg selv å nyte sommeren, så får det som skjer - skje :) Er veldig glad for at jeg skal på ferie nå, der jeg kan nyte og tenke på noe annet - og bare kose meg.

Har flere venner som har mistet ett par ganger, så tenker å prøve noen runder til fra høsten av å se hvordan det går da. Hvis ikke blir det utredning.

Kjedelig at slikt skjer.
Tusen takk, igjen, håper det klaffer for dere snart! :)

Så leit! Håper du får hentet inn ny energi på ferie og at spiren sitter hele svangerskapet neste gang :)

Fra mobil.

Så trist! Krysser fingrene for at den sitter til høsten, god ferie så lenge :)

Back
Topp