Lykke til, jenter! :)

Aprikosblomst

Elsker forumet
Jeg må desverre forlate dere. Her har blødningen blitt sterk og vondere "mensen"smerter. Tok en test i dag, og fikk nesten negativ. Svak synålsstrek.

Det er ikke et like stort sjokk denne gangen, mest for at jeg hadde mye is planta i magen. 2 SA'n siden mars.

I dag er siste eksamen på 2. året på høgskolen jeg går, så nå blir det sommerferie - og det er en liten trøst :) Vi skal prøve igjen på høsten, men først så skal vi nyte sommeren. Drar også til Tyrkia i 2 uker fra- og med neste lørdag, noe jeg kjenner skal bli godt for kropp og sjel - det å komme seg litt vekk :)

Måtte alle spirene holde, og masse lykke til alle dere flotte damer <3 :) Så kommer jeg sterkere tilbake om noen mnder - da skal den sitte! Basta :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Nei :( Så trist å høre :( Mange klemmer til deg og masse lykke til videre <3 Ta en velfortjent ferie du, fra både prøving og skole. Det er velfortjent. Så håper jeg spiren sitter etterpå, og BLIR der i 9 måneder <3

Det var kjempe trist å lese. Sender deg masse klemmer og du får kose deg masse på ferie. Lykke til videre :(

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Det var veldig trist :( ønsker deg en god ferie og lykke til videre!! <3

Så trist å lese :( kos deg på ferie og lykke til videre. Sender deg en klem<3

Huff, så trist! :( :( :(
Ha en fin sommer, og lykke til med videre prøving til høsten!
Klem

Uff det var trist, ha en fin sommer, kos deg skikkelig og lykke til videre :)

❤️❤️
Storesøster født september-2008
Lillebror (eller søster) januar-2015

Så trist å lese. Håper dere får en fin sommer da, og er klare for videre prøving til høsten:)

Så leit! Trøsteklem.
Lykke til videre!

Tusen hjertelig takk, jenter :-)
Det går greit med meg, selvfølgelig trist - og jeg reagerte med gråt til å begynne med, men var litt mer forberedt denne gangen enn sist.
Skal kose meg når jeg drar på ferie. Drikke daiquri så det tyter ut av øra på meg (vet jo aldri når neste gang blir, hehe) :)

Jeg må desverre forlate dere. Her har blødningen blitt sterk og vondere "mensen"smerter. Tok en test i dag, og fikk nesten negativ. Svak synålsstrek.

Det er ikke et like stort sjokk denne gangen, mest for at jeg hadde mye is planta i magen. 2 SA'n siden mars.

I dag er siste eksamen på 2. året på høgskolen jeg går, så nå blir det sommerferie - og det er en liten trøst :) Vi skal prøve igjen på høsten, men først så skal vi nyte sommeren. Drar også til Tyrkia i 2 uker fra- og med neste lørdag, noe jeg kjenner skal bli godt for kropp og sjel - det å komme seg litt vekk :)

Måtte alle spirene holde, og masse lykke til alle dere flotte damer <3 :) Så kommer jeg sterkere tilbake om noen mnder - da skal den sitte! Basta :)

Huff trist :( Lykke til videre <3

Så leit:( Håper dere får det til snart, og at spiren sitter da! Sender en klem

Nummer tre kommer 22.januar 2015 ! ;)

Back
Topp