LYKKE TIL BOBBO!

mklu83

Gift med forumet
Mailykke 2018
Tenkte å være den som startet tråd til deg... :)

Ønsker deg masse lykke til med testen 1. januar.. Håper at du får en positiv test, og kan starte året på terminforum September 09.

Krysser alt for deg....

Klem

ORIGINAL: snuppis!

ORIGINAL: Serene

Denne tråden skriver jeg under på [:D]
Denne gangen *Bobbo* ER det din tur[;)]

[;)][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][;)]

Signerer Serene [:)]

jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, no e d virkelig din tur.

ønsker deg kjempe masse lykke til[:D]

Tusen takk jenter. Søte dere er. [:)][:)][:)]
Er super spent. Imorra på denne tiden så vet jeg om jeg er gravid eller ikke.
Håper, håper, håper.

[:)]Lykke til *Bobbo*[:D]
Signerer de andre jentene her,denne gangen er det DIN tur[:)][:D][:D][:D][:D]
**krysser alt som krysses kan for deg**

Ja masse lykke te *Bobbo* [:)] No e da virkelig din tur[:)][:)][:)]

Her krysses alt

Lykke til i mårå.

No skal da væra din tur * Bobbo * !!!![:)]
Krysse fingrane for deg veitdu, og komme til å venta i spenning i morgontimane på sms frå deg[:D]
-mulig eg kan vær treg med å svara, lett for å dra morgonane ut og i kveld er det jo nyttårsafta, men det ser du[:D] kommer uansett til å vakne å sjå på tlf med ein gang!![;)]

Tenk så fort tiden har gått vennen.  I morgen er den store dagen her. Forhåpentligvis venter en utrolig god nyhet og start på det nye året. Som du ser unner vi alle her inne deg denne gleden. Masse masse lykke til vennen og håper du får en riktig fin nyttårsfeiring i kveld! Store klemmer.

ORIGINAL: Serene

Denne tråden skriver jeg under på [:D]
Denne gangen *Bobbo* ER det din tur[;)]

[;)][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][;)]

Signerer og sender over massevis av varme tanker[:)] 

kjempe masse lykke til i morgen bobbo[:)][:)]

Masse lykke til vennen, håper i morgen blir en dag du aldri vil glemme da det lyser gravid mot deg [:D] mange nyttårsklammer til deg

Kaster meg på her jeg også.

Masse masse lykke til med testing i morgen

Håper du får en klar positiv test nå på nyåret  

Klemmer fra Somine

Nå er dagen her vennen, håper det blir et av ditt livs beste dager med en lysende fiiin positiv test!!

Lykke til!!!! [:)]

sååååå spent nå altså, tralala....vente vente......krysser fingre og tær nå.....[:D][:D][:D]

lykke til *Bobbo*!!!
Krysser alt jeg har for deg!

Kjære bobbo, nå håper jeg du har glad nyheter til oss. Jeg er så spent så spent. Masse lykke til vennen!!!

ORIGINAL: Sarah

Kjære bobbo, nå håper jeg du har glad nyheter til oss. Jeg er så spent så spent. Masse lykke til vennen!!!

sign[:)]

Back
Topp