Lykke!!!!:D

Å så bra å høre! [:)] Sitter også med gledestårer i øynene!

Så utrolig flott å høre [:D]

Så glad på deres vegne *klem*

Så godt å høre at alt går bra med pappan din! [:)]

Jeg tror jeg er en smule hormonell for tida jeg, for jeg brast ut i gråt når jeg leste dette! Haha, snakk om å bli glad på andres vegne da! Så utrolig deilig avslutning på en veldig hard tid. [:)]

Også må du ta med Even for å sjarmere alle sykepleierne i senk da vettu [:)][;)]

ORIGINAL: Ruusk

Sitter her med tårer i øynene og er overlykkelig på din og din families vegne!! Store klemmer til deg og Even.

Nyt dagen[:)]
Signerer Ruusk jeg! Sitter her med tårene i øynene, har tenkt masse på dere og hvordan det går!!

ORIGINAL: Ruusk

Sitter her med tårer i øynene og er overlykkelig på din og din families vegne!! Store klemmer til deg og Even.

Nyt dagen[:)]

NÅ ble jeg glad nå!!! Snakker om tøffing den pappa'n din [:D] Nyt tiden sammen! Klem

Å hærreguuud, så godt at det finnes sånne solskinnshistorier!!! Jeg er så glad på din og din families vegne, at jeg har lyst til å juble!

Tusen takk alle sammen![:D] Det er nok de gode tankene dere har sendt, som har hjulpet både pappa og oss her hjemme!![:)][:)][:)] Har satt utrolig stor pris på de!!!

Han ble forresten utrolig glad for å se Even og syntes han hadde blitt stor![:D] Så hadde jeg med to bilder av Even som jeg rammet inn, for han spurte om jeg kunne ta med det til han[;)]

Det er fortsatt en lang vei før han kommer hjem, men nå vet vi at det går bra og det er en utrolig følelse!![:D]

ORIGINAL: MammaKarri82

Tusen takk alle sammen![:D] Det er nok de gode tankene dere har sendt, som har hjulpet både pappa og oss her hjemme!![:)][:)][:)] Har satt utrolig stor pris på de!!!

Han ble forresten utrolig glad for å se Even og syntes han hadde blitt stor![:D] Så hadde jeg med to bilder av Even som jeg rammet inn, for han spurte om jeg kunne ta med det til han[;)]

Det er fortsatt en lang vei før han kommer hjem, men nå vet vi at det går bra og det er en utrolig følelse!![:D]

Skulle til å spørre nå, men så bra du oppdaterte oss!![:D]
Så koselig, kan tenke det var godt for han å se Even[:D][:D]

ORIGINAL: lnie

Ååå, nå ble jeg så glad! Så utrolig godt å høre, herregud så fantastisk det må være for dere. 

sign. so godt å høre[:D][:D][:D]

Det er så sinnsykt gode nyheter!!! Hvordan har mamma din det nå da?
Er så glad for deg, men vi VISSTE jo at det ville gå bra! [:D][:D][:D][:D]
*klemmepå MammaKarrien min og pappaen hennes*

Måtte felle noen gledestårer på dine vegne nå! [:)]

Så bra det gikk så fint !

Back
Topp