Lykke<3

Lykke-liten

Betatt av forumet
I går var jeg på ekstra kontroll på sykehuset, pga at snuppa kom litt tidlig:) Var bare helt herlig å se lille gutten igjen, og han har det sååå fint i magen:) Han har et vekstavvik på litt over 5%, men det var ikke noe farlig sa jordmora, og det hadde snuppa også så hun sa det ikke var noen grunn til bekymring:) HURRA!!!:) Fikk se han så fint, og han er sååå lik pappan sin:) Skal inn på ny UL i uke 35, gleder meg masse alt:) Godt man blir fulgt opp så man slipper bekymre seg:)

Å i dag har vi flislegger på besøk, å det betyr at badet oppe begynner å nærme seg ferdig etterhvert:) Gleder meg til å få inn stellekomode og alt når det blir ferdig! Får ikke bygget ferdig redet så lenge ikke ting er i orden her;) hehe!;) Håper vi rekker alt før lille gutt kommer. 4 soverom, loftstua, badet, trappa og gangen nede må bli ferdig:) Så send gjerne over litt energi så vi rekker alt;)

Ha en fiiin dag snupper:)

Å,så koselig da :)
Moro at man faktisk kan se de ligner.
Skal til jm uka etter påske og tenker jeg skal spørre om å få se da,for hun har ul-apparat :)

Ooooo, hærlig :) :)
Sikkert kjæmpe fint å se lille igjen, skulle jeg og ha villet :) Gått å høre at alt såg ut som det skulle, bra og få den oppfølginga, kjenner seg mye treyggere da :)
Sender litt energistøv her i fra ;)

Så godt med gode nyheter:) å så morosomt å se hvem den lille ligner:) godt når en får god oppfølging:)

Så fint at alt var bra på kontroll! Det er deilig når man kanskje har vært litt engstelig eller tenkt litt.
Nå kan du slappe av og pusse opp :D

Så fint at alt var bra på kontroll! Det er deilig når man kanskje har vært litt engstelig eller tenkt litt.
Nå kan du slappe av og pusse opp :D
Ja, blir jo til at man tenker litt over det at man fødte litt tidlig sist, men føler meg tryggere på at han holder seg lenger inne han her;) Så nå har jeg vesla og slapper av når jeg kan, mens mannen jobber i full fart oppe:)

hvor mye fortidlig kom snuppa de?
Jeg fødte prematur sist, og er bekymret for å gjøre det samme igjen. Får ikke ekstra oppføling. Forje gang var hun minus 22 på vekst, så synes det også er litt ekkelt. Ser jo at jeg er myyyye større denne gangen, så regner med babyen også er det, men skulle gjerne vært fulgt opp bedre så jeg kunne slappe av

hvor mye fortidlig kom snuppa de?
Jeg fødte prematur sist, og er bekymret for å gjøre det samme igjen. Får ikke ekstra oppføling. Forje gang var hun minus 22 på vekst, så synes det også er litt ekkelt. Ser jo at jeg er myyyye større denne gangen, så regner med babyen også er det, men skulle gjerne vært fulgt opp bedre så jeg kunne slappe av
Hun kom i uke 35! Ikke kjempe tidlig, men legen min sa at det er rutine at man får eksra oppfølging når man føder før uke 37. Jenta mi hadde også vekstavvik, men hun var frisk og fin når hun kom ut, og trengte ikke noe hjelp. jeg føler meg også diiiger denne gangen, men lillebror er like liten som snuppa på denne tiden;) så vi får se hvor stor han er når han kommer ut:)
men spør legen din om ekstra oppfølging, ikke noe godt å gå å bekymre seg når man kan bli sååå beroliget av en UL for å se at alt er greit inne imagehuset:)

Back
Topp