Lykke<3

Kristin1984

Blir kjent med forumet
I dag har vi vært på UL, der fikk vi se en nydelig og aktiv liten baby på 6 cm :) Herlighet for en fantastisk følelse<3<3<3
I følge bv sin terminkalkulator og legens beregning er jeg i uke 12 i dag. I følge hun UL-dama er jeg 12+3 eller 12+5...hmm blir en smule forvirret av dette!! Noen som har peiling?

Gratulerer :)
UL pleier vel å ha rett, men de kan jo også vokse litt i rykk og napp!

ifølge menstermin har jeg termin 6 mars. ifølge EL termin har jeg termin 8 mars. og ifølge UL har jeg termin 13 mars!
Jeg velger å følge den som har kommet kortest, jeg for da blir det ikke den skuffelse av å bli satt tilbake på ordinær UL :)

Takk :)
Ja jeg vil jo tro at UL har rett, men blir bare litt forvirret. Jeg fikk mensen 30.mai, så hvis jeg er 12+5 så må jeg jo ha blitt gravid før mensen...

Kristin1984 skrev:
Takk :)
Ja jeg vil jo tro at UL har rett, men blir bare litt forvirret. Jeg fikk mensen 30.mai, så hvis jeg er 12+5 så må jeg jo ha blitt gravid før mensen...

neinei! da har du bare hatt eggløsning 5 dager før enn gjennomsnittet da! :) du kan jo se på terminkalkulatoren og late som du hadde mens 25 mai istede, så ser du jo at unnfangelsen har skjedd etter du hadde mens :)
du får den endelige datoen på ordinær ul :) vent med å lure til da du! hehe

jeg har jo liksom testa positivt 3+0, jeg hvis det de sa på ul stemmer! det er litt vel tidlig syns jeg

Haha, nei etter å ha vridd litt opp ned i hodet mitt så skjønner jeg det nå ;) Tok sin tid, men det gikk opp for meg :P

Ville holdt meg til den korteste jeg også så slipper du bli satt tilbake liksom.. Tidlig ul er ganske sikker, men kan måle feil med +/-3 dager sies det. Jeg har bombesikker termin pha el-testing, og ble på første ul satt tilbake 3 dager, da må jeg ha testa positivt 2+5.. Ganske umulig.. på neste ble jeg satt fram 4 dager, så 1 dag før enn jeg mener.. men da har jeg hatt positiv el-test på el-dagen, så er vel lite sannsynlig.. holder meg til min egen inntil videre.

Uansett! Grattis med sprellende baby i magen!! :D

Takk for det :) Helt uvirkelig følelse å se den lille sprelle sånn inni magen min <3

Back
Topp