Lyder,hehe...

friele

Elsker forumet
De siste dagen har Enya begynt med å lage noen voldsomme presselyder når hun sover,eller nesten sover og..Hvis hun ikke lager presselyder,så klynker hun liksom hele tiden,men hun sover jo...
Problemet er at mamma får ikke sove med disse lydene,hehe......[:)]
Noen andre som har det sånn?

Ja jeg skjønner ikke helt hvorfor de gjør dette.....Nå har jenta mi sovet ett par timer her i krybba i stua og hun har klynket ved hver utånding,det var presselyder rett i det hun skulle til å sovne,men så gikk det over til disse klynkelydene når hun sov......
Det gjør meg ikke noe på dagen,men er litt dumt på natten at når hun endelig sover godt på natten,så får jeg ikke sove pga de lydene,hehe......[:)]
Er dette noe som forsvinner?

Kjenner meg igjen der ja[;)] Frida også sover når hun driver og presser sånn... men aldri noe i bleia.. så aner ikke hva hun holder på med[:)] hehe

Og ja.. litt slitsomt når man sover ja.. men hun er gudskjelov ikke så ille på natten. Da sover hun så stille at jeg innimellom må ta henne i hendene for å se om hun responderer[;)]

JA..Celine lager masse lyder når hun sover. Noen ganger 'griner' hun mens hun sover å..Å jeg våkner hver gang..hehe!

Ja det er rare greier det der,men så er de jo så herlige og[:D]
Men nå fant jeg nettopp ut at klynkelydene faktisk er snorking,hehe...Hun har munnen lukka og lyden er der fremdeles,så det er jo snorking,hadde jeg ikke trodd...
Hun har vert bittelitt tett i nesa,men det er jo vanlig.Det kan jo være grunnen til snorkinga og da ???

Back
Topp