Lyden av...

icsihåp

Forelsket i forumet
..et stk bankende hjerte har vi hørt og sett i dag. emoticon

Helt fantastisk.. Terminen ble satt til 6. januar, som tilsier at jeg er 6+6 i dag.

Noen som vet hvor stor % sjansen er for at dette skal gå bra?
Gleder meg til å passere de magiske 12 ukene.. emoticon

Det finnes ingen bedre lyd enn det :)

Denne ligger litt overalt på nett:

Hvor ofte går det bra:
 5-8 uke 89,2% sjanse for at det skal gå bra
 9-12 uke 93,8% sjanse for at det skal gå bra*
 13-16 uke 96,3% sjanse for at det skal gå bra
 17-20 uke 98,9% sjanse for at det skal gå bra
 21-24 uke 99,3% sjanse for at det skal gå bra
 25-28 uke 99,8% sjanse for at det skal gå bra

*dersom hjerteaktivitet er påvist, er faren for abort enda mindre.

Kos deg i svangerskapet :)

Jeg har en venninne som ble sendt på tidlig ul da hun var gravid. Legen hennes (som visstnok er ekspert på området) sa at om det er påvist hjerteaktivitet er det 95 % sjangs for at det skal gå bra. Gratulerer så mye :) 

kaisa78 skrev:
Jeg har en venninne som ble sendt på tidlig ul da hun var gravid. Legen hennes (som visstnok er ekspert på området) sa at om det er påvist hjerteaktivitet er det 95 % sjangs for at det skal gå bra. Gratulerer så mye :) 

Sign. Fikk beskjed om dette når jeg var på tidlig UL sist. Å få hjertet til å slå er en kristisk fase og om man kommer over den er man ganske sikre på at det skal gå bra:)

Men trodde ikke du kunne høre den så tidlig. Så kjekt:) Gleder meg til å høre den lyden igjen!

å!!!! Gratulerer!!!!! Hormonelle meg sitter med tårer i øynene her! Det er ingenting mer jeg ønsker meg enn å få se et bankende hjerte på min ul 15.juni. emoticon

Gratulerer!! Det var koselig å høre :-) Håper jeg får høre det samme neste onsdag!

Ååå, så herlig :-) Jeg skal på torsdag, så håper jeg også får denne gleden :-)

Men jeg har samme termin som deg og er i dag 6+5, ikke 6+6. Hvordan kan det ha seg? Hehe :)

Tusen takk, jenter.. emoticon

Jeg fikk tidlig ul pga at dette er et resultat av prøverør.

Lykke! emoticon

Og til deg med samme termindato som meg:
Jeg aner ikke hvorfor.. Hehe. Jeg fikk bare beskjed av Dr. K om at jeg var 6+6 på mandag, og 7+1 i dag. Det stemte også bra med at lille frø var 8,1(!) mm.
Lykke til på ul i morgen.

Skittles skrev:
Ååå, så herlig :-) Jeg skal på torsdag, så håper jeg også får denne gleden :-)

Men jeg har samme termin som deg og er i dag 6+5, ikke 6+6. Hvordan kan det ha seg? Hehe :)

det er en fantastisk lyd! gleder meg skikkelig til og høre selv!

noen leger regner 40+2 uker og andre 40+3
blir vist ikke helt enige :P

Back
Topp