Lyden av en mageboer

Fru Lotten

Forumet er livet
Har spilt inn fosterlyden på opptakeren, og da måtte den jo scrappes![:D]

så nydelig fiin den var[:)]

So fantastisk fin!       
Rett og slett nydelig var den !!!
*MISUNNELIG*

den var kjempe fin.. [:D] så flink du er.. skikkelig kreativ[;)][:D]

ORIGINAL: cathrine2

[:D]Utrolig fin! Er så imponert over kreativiteten til dere her inne!!! Er en fornøyelse å gå inn her og se. 

Så fin den var!!!!!
Du er kjempeflink!!

Hva er det der opptaksgreiene??? Noe jeg ikke har fått med meg![8D]

ORIGINAL: viva

Så fin den var!!!!!
Du er kjempeflink!!

Hva er det der opptaksgreiene??? Noe jeg ikke har fått med meg![8D]

tja...laget for scrapping da...tar opp 20 sekunder er det vel, og kan spilles av igjen og igjen og igjen! Denne har ligget her og slengt et par-tre år, så om akkurat denne er å få tak i lenger vet jeg ikke, men jeg vet hobbyhimmelen har en type inne hvertfall...[;)]

kanon nydelig

sånn opptaker vil eg også ha.

kan du sende meg link på pm?

ORIGINAL: VilSåGjerne

kanon nydelig

sånn opptaker vil eg også ha.

kan du sende meg link på pm?

Hobbuhimmelen er tydeligvis tomme nå...kan jo sende en mail og høre om de får inn igjen?

Ellers så kan jeg legge ut en tråd på scrapping om noen av butikkene har[;)]

ORIGINAL: Tøtta81

så nydelig fiin den var[:)]

Så gøy å ha lyden på en LO...
Jeg tok opp hjertelyden til minstemann, men da tok jeg det opp på vanlig lydfil. (Brukte en lyttegreie som var til å høre fosterlyd, som hadde opptaksfunksjon, men kan jo kun legge den til videofilm da...)
Men jeg har i alle fall lyden jeg også da, er storfornøyd bare med det.[:)]
Men hadde nok hørt på den atskillig oftere om jeg hadde den på en LO sånn, fremfor å måtte sette på en video for å høre, er liksom sjelden jeg setter meg å ser på videoene liksom...[8|]

Jeg fikk nesten lyst å kjøpe en slik, de var jo geniale...[8D]

Kjempeflott LO også da![:D]

ORIGINAL: cathrine2

rødt kryss[:(]

der kom den...
så nydelig...[;)]
morro å trykke på den om 10 år...hihi[:D]

Ahh! Den var skikkelig fin! Så fin gravid du er. [:)]

Har opptak fra jeg var på kontroll i uke 26 på mobilen. Skikkelig bra lyd også! Kanskje jeg kunne tatt opp fra mobilen inn på en sånn duppeditt. Det er iallefall et minne for livet![:)]

det var en nydelig LO, og så koselig å ha hjertelyden sånn (synes den spilleren var ganske stygg da, så jeg tror jeg hadde forsøkt å skjule den litt jeg, med å "tapetsere" den med kartong eller noe, og så bare ha åpning til høyttaleren)

De har et program der de bruker sånn opptaker inne på TV Weekly.com. Og der har de kamuflert den. Men syntes ikke det gjorde så veldig mye på denne LO'en...

den er ikke så innmari fin den opptakeren nei, men det er ikke bare-bare å kamuflere denne typen heller-batterideksel, høyttaler og knapp skal synes, og da er det ikke mye igjen å kamuflere....
Litt av vitsen var at de som ser i albumet skal skjønne poenget her[;)]

Back
Topp