Lydbøker

Nattlys

Gift med forumet
Jeg elsker lydbøker![:)] Er fryktelig glad i krim, da spesielt Henning Mankell og Agatha christie.
Så har jeg fått ny ipod i bursdagsgave, ipod classic 160 gb, med plass til råååå mye musikk, podcast og lydbøker. Men har gått litt tom for lydbok-ideer.
Noen som har noen tips?[:)]

http://booksshouldbefree.com/
Her er det masse gratis lydbøker (hvis du kan ha de på engelsk) [:D]
Ellers har jeg sikkert hørt Twilightbøkene og Harry Potterbøkene 100 ganger, lastet ned fra limewire.

ORIGINAL: beibisiapril

Den urolige mannen -Henning Mankell
Panserhjerte- Jo Nesbø. (råbra)
Jennta med ballongen-Merete Junker

Panserhjerter er det fortsettelsen på Snømannen? Snømannen er den eneste boken av Jo Nesbø jeg har lest!
Å den urolige mannen står jeg på venteliste for å få låne, gleder meg som en liten unge![:)]

Hehe, har aldri lest eller sett Harry Potter...kanskje jeg burde låne de...[8|]

Jeg elsker lydbøker! Når jeg vasker opp, etter at jeg har lagt meg, når jeg går tur(hypotetisk sett..)
Läckbergbøkene anbefaler jeg virkelig! Den første er Isprinsessen(Camilla Läckberg altså). Liza Marklunds bøker om Annika Bengtzon er også veldig bra. Begge disse seriene er krim. Ellers er jeg enig i at Panserhjerte er verdt å høre, tror det er boka som er etter Snømannen ja.
Nattefokk av Johan Theorin er også en god krim, anbefaler den!

ORIGINAL: irisak

Jeg elsker lydbøker! Når jeg vasker opp, etter at jeg har lagt meg, når jeg går tur(hypotetisk sett..)
Läckbergbøkene anbefaler jeg virkelig! Den første er Isprinsessen(Camilla Läckberg altså). Liza Marklunds bøker om Annika Bengtzon er også veldig bra. Begge disse seriene er krim. Ellers er jeg enig i at Panserhjerte er verdt å høre, tror det er boka som er etter Snømannen ja.

Läckberg

Ja, Läckberg! Tusen takk![:)] Har lest en av dem, Predikanten!

ORIGINAL: Nattlys

Läckberg

De er herlige, anbefaler at du starter med Isprinsessen og hører hele serien! Og så er det Lindell da såklart, Cato Isaksen-serien hvis du ikke har lest den. Elsker den.

Jepp,det er den neste boka om Harry Hole etter snømannen. [:D] ellers bør du høre de andre til Nesbø også.. de er superbra [:)]
og Menneske uten hund, en helt annen historie av Håkan nesser er også veldig bra[:)]

ORIGINAL: Nattlys

Läckberg

De er herlige, anbefaler at du starter med Isprinsessen og hører hele serien! Og så er det Lindell da såklart, Cato Isaksen-serien hvis du ikke har lest den. Elsker den.

Ja nå har jeg satt meg opp på venteliste[:)]
Har prøvd å høre Cato-isaksen, men klarte ikke helt å like han...hehe. Kanskje jeg må gi det en ny sjanse når jeg har kommet meg igjennom Läckberg-serien[:)]
Mankell kan jeg høre om og om igjen[:)]

ORIGINAL: beibisiapril

Jepp,det er den neste boka om Harry Hole etter snømannen. [:D] ellers bør du høre de andre til Nesbø også.. de er superbra [:)]
og Menneske uten hund, en helt annen historie av Håkan nesser er også veldig bra[:)]

En helt annen historie har jeg hørt[:)] Men det var noen som sa at Menneske uten hund var så dårlig, så har ikke hørt den ennå..

ORIGINAL: aprilbarn

lydbøker er genialt! Til husarbeid, gå tur, når man skal sove og øynene svir, osv!

Kan virkelig anbefale Harry Potter! Jeg har lest+hørt de om og om igjen! Er ikke bare for barn de bøkene nei! Mannen mener jeg er avhengig da, og nekter å kalle jenta vår Hermine, selv om det er et fint navn [:D]

Hahaha[:D] Føler meg jo litt små-merkelig som ikke har villet sett eller lest Harry Potter før, men nå som jeg kan få de inn på ipoden blir det kanskje bedre!

Back
Topp