Lydbøker

Fru H

Mot nye tider
VIP
September 2012
Er det noen som har tips til lydbøker?
Vi har nettopp begynt med det og det slår veldig an. 
Vi har en Albert Åberg-lydbok og har lånt to fra biblioteket, Mamma Mø og Ludde. 
Men de har heller dårlig kvalitet, mye riper. 
Hva liker barna deres å høre på?
Vi må ønske oss fler til bursdag, for han liker det virkelig. 
I kveld ville han heller høre på Ludde enn at jeg skulle lese, så det gjør han nå, mest sannsynlig har han sovnet!
 
Vi har ikke så veldig mange, og vi hører egentlig mest på dem i bilen :)

Hun har Ole Brum og Gråtass. Og så fikk hun en lydbok med en bokstavhistorie fra Goboken...

Hun er ikke så veldig glad i Ole Brum (historien er kjedelig og litt skummel....)
 
Vi har også kun hørt på i bilen, med stor suksess, også hos andre barn som har sittet på. 
Men i kveld var vi litt sene på vei hjem fra mormor, og han ville høre albert åberg, og ludde etterpå. Vi har jo ikke lange veien, så jeg lovte Ludde på rommet når han skulle sove. 
han koste seg veldig, lå og gjentok hva som ble sagt og sovnet etter noen minutter, uten at jeg trengte å være der. (Ikke at det er noe problem, for det har vi kost oss med, men nå som jeg er alene, og har endel å slite med på jobb, er det godt å få gjort litt andre ting i den tiden innimellom :))
 
Vi har hakkebakkeskogen, og folk og røvere i kardemommeby.

Han hører på dem i bilen, men er ikke så veldig interessert ellers. Jeg har tenkt på å prøve noen andre lydbøker, men er bare ikke kommet så langt. Har planer om å begynne å gå på biblioteket nå, så da får jeg se hva de har der.
 


Sukkertopp skrev:
Vi har hakkebakkeskogen, og folk og røvere i kardemommeby.

Han hører på dem i bilen, men er ikke så veldig interessert ellers. Jeg har tenkt på å prøve noen andre lydbøker, men er bare ikke kommet så langt. Har planer om å begynne å gå på biblioteket nå, så da får jeg se hva de har der.

Den glemte jeg, hun har også Hakkebakkeskogen og den elsker hun. Gråtass og er skikkelig poppis :)

 
Hakkebakkeskogen, Kardemommeby, Karius og baktus og div Sabeltann
 
Sabeltann var en god ide, han er jo stor fan! =) 
 
Back
Topp