Lyd under amming

LilleTeeniesMor

Glad i forumet
Sensommerbarna 2019
Den lille (2 uker) har de siste dagene begynt å lage endel lyd når han spiser. En kvinelyd når han puster innover. Høres ut som om han sliter litt med å puste når han dier. Skjer kun når han dier (bevege kjeven), ikke når han slapper av. Når han slapper av stopper det sakte opp.

Har noen erfaringer med dette? Noe som går over? Begynner å få litt vondt av han stakkars :oops:

Han trives ellers, liker å amme og går fint opp i vekt:)
 
Her kan snuppa også lage en del lyd, men ikke av den typen som jeg tenker hun har vondt eller vansker med noe.
Jeg ville hørt med helsestasjonen om du er usikker på om alt er i orden.
 
Her kan snuppa også lage en del lyd, men ikke av den typen som jeg tenker hun har vondt eller vansker med noe.
Jeg ville hørt med helsestasjonen om du er usikker på om alt er i orden.

Ja tenker kanskje ta en tur dersom jeg ser at han plages av det. Mistenker litt at det er mengden melk han får i seg om gangen. Siden de siste dagene har jeg også merket at jeg har endel ekstra. Så får se om jeg får gjort noe med det isåfall slik at det er litt lettere for han.
 
Last edited:
Jeg tror det kan være samme lyden som L lager når melka kommer litt for fort. Da må han svelge så hyppig at han må gispe etter luft. Blir det for mye for ham bruker han å slippe taket, har derfor aldri vært bekymret for dette :)
 
Jeg tror det kan være samme lyden som L lager når melka kommer litt for fort. Da må han svelge så hyppig at han må gispe etter luft. Blir det for mye for ham bruker han å slippe taket, har derfor aldri vært bekymret for dette :)

Ja virker litt slikt. R pleier å stoppe opp litt for å hente seg inn igjen:)

Alt som bekymrer et nytt mammahjerte altså:rolleyes::Heartred
 
Back
Topp