Dette hørtes mistenkelig ut som min kveld... [8|] Har vært noen superslitsomme dager her i heimen også, utrolig hvor undervurdert det er med unger som sover om natten! [&o]
Føler virkelig med dere, har prøvd sukkervann, vogn over dørstokk, massasje og byssing, mat og kos, dype knebøy og smokk - you name it.
Nå sovnet han endelig, vi får bare se hvor lenge det varer. Burde være supertrøtt etter et døgn nesten uten (dyp) søvn, med masse skriking.
Fikk pupp nå nettopp, fikk enda mer vondt i magen av det, skrek mellom hver slurk og avsluttet med å sprutgulpe nesten alt opp igjen.
Skrek sanseløst en halvtime mens mor og mormor tørket opp og ordnet, før han roet seg. Tok en sjanse og ga ham andre puppen - hvorpå han sluknet ved brystet!
Smøøøøg ham ned i vogna hvor han nå har ligget i omtrent fem minutter - og jeg HÅPER det holder seg!
Sov jo et par timer i går natt, og tre timer på dagen i dag, eksamenslesingen = et halvt kapittel, og magen takler ikke stresset.
Skjønner ikke hvordan dere har holdt det ut over tid, Ly, er så grusomt når de ikke vil sove! Flott at mannen stiller opp, jeg er glad jeg er hos opphavet og ikke hjemme med nattarbeidende, dagsovende mann... [8D]
Jeg krysser fingrene for at Gabriel og Frida møter hverandre i drømmeland og blir så opptatt av det at de sover riiiiktig lenge! [;)][:D]
NÅ er det NATTA her i heimen!