Luuurer på om jeg slapp unna....

Ja men da er d jo greit ;-) La på meg 12 kg sist og når junior var en mnd veide jeg 2 kg mindre enn før svangerskapet, så det meste forsvinner ja :) Og som du sier så er jo vognturene god trim det, hehe! Hvorfor tror du det blir vanskeligere å bli kvitt denne gang? Må innrømme at jeg tenker mer på vekt denne gang, men det hindrer meg ikke i å stappe i meg en boks med is på en kveld da... :p menneee jah, lenge leve optimismen :D og jeg tror nok de gamle fruene og deres menn i sykkelshorts (Btw ett forferdelig syn! ! ) gjør det like mye for å vise seg frem litt som for helsa sin skyld ;)
Da var du jo hedig, 12 kg er jo veldig vanlig å gå opp :) Veit ikke hvorfor jeg tror det, men har lissom fått det intrykket av folk at da blir det verre(kanskje fordi man ofte er litt eldre med nr 2 enn med nr 1, og det blir vanskeligere å gå ned i vekt jo eldre man blir).. Men jeg er ikke så mye eldre denne gangen, så kanskje det vil gå bra :) Tenker hvertfall mer på det denne gangen jeg også enn sist, men det stopper ikke meg heller i å dytte i meg all slags "dritt" :P Skal jo nyte det å være gravid også da... Sambo sier hele tiden : "Kos deg du, du er jo gravid...". :) Nå kom han inn døra her med Peppes pizza... :) hehe!

Da var du jo hedig, 12 kg er jo veldig vanlig å gå opp :) Veit ikke hvorfor jeg tror det, men har lissom fått det intrykket av folk at da blir det verre(kanskje fordi man ofte er litt eldre med nr 2 enn med nr 1, og det blir vanskeligere å gå ned i vekt jo eldre man blir).. Men jeg er ikke så mye eldre denne gangen, så kanskje det vil gå bra :) Tenker hvertfall mer på det denne gangen jeg også enn sist, men det stopper ikke meg heller i å dytte i meg all slags "dritt" :P Skal jo nyte det å være gravid også da... Sambo sier hele tiden : "Kos deg du, du er jo gravid...". :) Nå kom han inn døra her med Peppes pizza... :) hehe!
Ja var det :-) Gikk ned en del i starten pga den ekstreme kvalmen men tok det fort igjen i 3 trimester ;-) Åt for to, bokstavelig talt :p Hehe, ja kan jo se tankegangen der ja, men jeg tror nok at det går like bra nå som sist ;) Sååå gammel er di vel ikke blitt uansett :p Nei, jeg syns vi burde kose oss jeg! Alt med måte så klart, men vekt burde ikke dominere hverdagen vår, hvis vi vil ha en pose smågodt en mandags kveld så spiser vi det - for det fortjener vi ! ;) samboeren din har helt rett :) Og pizza hørtes nammnamm ut, høres ut som om du har en bra mann ;) Her venter jeg på sambo's spesial sandwich :-) Hurra for gravide !

Back
Topp