Lutinus

Sisteforsøk

Andre møte med forumet
Heisann. Jeg er gravid etter fryseforsøk ivf og er nå 8 uker på vei. Har fått beskjed av ivf klinikken om å slutte med lutinus idag. Noen med erfaringer rundt dette? Redd for spontantabort og at livmorslimhinne skal bli svakere når jeg slutter med lutinus. Bør man ikke slutte gradvis? Legen sier jeg skal slutte tvert 7+6.
 
Jeg slutta den dagen testen var positiv. Var også veldig skeptisk til å brått slutte og ønsker å fortsette noen uker til. Fikk beskjed fra riksen at det ikke var noen grunn til å fortsette. Gikk heldigvis bra likevel:)
 
Jeg fikk beskjed om lutinus til uke åtte, men synes også det var skummelt å slutte brått. Hadde mye medisin igjen, så valgte å trappe ned (selv om jeg hatet lutinus intenst!) - gikk fra tre om dagen til to om dagen i 5 dager og så til en om dagen i ei ukes tid etter det. Føltes bare litt tryggere :)
 
Jeg fikk beskjed om lutinus til uke åtte, men synes også det var skummelt å slutte brått. Hadde mye medisin igjen, så valgte å trappe ned (selv om jeg hatet lutinus intenst!) - gikk fra tre om dagen til to om dagen i 5 dager og så til en om dagen i ei ukes tid etter det. Føltes bare litt tryggere :)

Jeg også trappet ned :p
Jeg skulle gå til uke 10 da, men så hadde jeg styrt syklus og produserte ikke hormoner naturlig. Men tok 1x daglig i noen dager eller så, bare fordi jeg synes det var skummelt å slutte å brått..
Gikk bra. Blir 30 uker på søndag. :)
 
Jeg også trappet ned :p
Jeg skulle gå til uke 10 da, men så hadde jeg styrt syklus og produserte ikke hormoner naturlig. Men tok 1x daglig i noen dager eller så, bare fordi jeg synes det var skummelt å slutte å brått..
Gikk bra. Blir 30 uker på søndag. :)
Gratulerer og lykke til i innspurten! Her ligger jeg med mini på fem måneder ved siden av meg :Heartred
 
Back
Topp