Lutinus

santana

Betatt av forumet
Hadde egguttak idag, og i pakningsvedlegget sto det at man skulle begynne på Lutinusen samme dag som uttaket - hvilket jeg da gjorde. Men når jeg snakket med klinikken nå sier de at de ikke anbefaler at jeg begynner før etter innsett på fredag? Blir veldig forvirret. Har jeg ødelagt prosessen med å ta en stikkpille nå da?

Jeg har alltid skulle ta første rett etter uttak, så alltid hatt den med på sykehuset :)

Jeg startet med Cyclogest dagen etter uttak. Det kan være grunner for at de ber deg starte ved innsett, men kan ikke se for meg at det er farlig. Heller kanskje unødvendig i ditt tilfelle.

Jeg begynte på Lutinus kvelden samme dag som uttaket. På innsettdagen skulle jeg vente med å ta den til etter innsettet var gjort. Det betydde ingenting at det ble litt forskjøvet, da det gjorde innsettet enklere og mindre grisete.

Takk for svar. Fortsatt forvirret, ser det blir anbefalt forskjellig når det gjelder dette. Men tenker at jeg dropper å ta mer før fredag, sendte mail til klinikken og spurte men de gjentok bare at de ikke anbefalte at jeg tok noe før etter innsett.

Takk for svar. Fortsatt forvirret, ser det blir anbefalt forskjellig når det gjelder dette. Men tenker at jeg dropper å ta mer før fredag, sendte mail til klinikken og spurte men de gjentok bare at de ikke anbefalte at jeg tok noe før etter innsett.
Jeg kan ikke helt se at det skal skade å ta det når vi er andre som har fått beskjed om å begynne.

Jeg har alle 3 gangene tatt den rett etter uttaket pga at det gir vel mer sjangsene for å feste seg skikkelig? Men det kommer vel helt Ann på hvor i syklusen man er naturlig? Man skal jo være klar for å ta imot egget inni der osv.

Back
Topp