Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg gjør.
Skal til gyn denne uka når jeg er 6+6 og avklare videre bruk. Skal bruke det til uke 8 eller uke 12 tror jeg.
Brukte det fra el, og har ikke tenkt over noen spesielle bivirkninger. Mer ømme pupper/nipler denne gangen, men det kan skyldes graviditeten . Resten setter jeg på graviditeten.
Jeg fikk beskjed om å bruke det til uke 20, synes det var veldig lenge :O
Skal på ul på sykehuset i begynnelsen av september, så får høre hva de tenker..
Så godt du ikke har særlig med bivirkninger
Veldig grisete da spør du meg...

Grisete her og! Det kan jo kanskje kalles en bivirkning og?
20 uker hørtes mye ut. Men spørs kanskje på hvorfor du har fått det?
Det kan jo det
Har fått det pga veldig mange tidlige spontanaborter. Brukte Lutinus det forrige svangerskapet som gikk bra også, men kan ikke huske jeg brukte det så lenge som uke 20![]()

Ikke lutinus, men duphaston som er progesteron i tablettform som svelges! Jeg skal slutte i morgen når jeg er 5+0, så jeg er på nedtrapping. Gruer meg ihjel til å slutte, for er så redd jeg mister
Jeg har ikke opplevd noen særlig bivirkninger jeg heller![]()

Hvis du skal gå til uke 20 kan det ikke ha noe med progesteronmangel hvis det ikke går bra! Morkaka tar over produksjonen i uke 12, så da skal det være trygt å slutteSkjønner du blir nervøs. Krysser alt jeg har for at det går bra for oss begge![]()