Lutinus?

Lillenutta

Glad i forumet
Desemberskatter 2016
Noen her som går på det? Etter prat med fertilitetsklinikken i dag starter jeg på lutinus i mårra 4+2 for å se om det hjelper mot å miste. Siden jeg har gjort det de to siste graviditetene.

Noen erfaringer?

Noen her som går på det? Etter prat med fertilitetsklinikken i dag starter jeg på lutinus i mårra 4+2 for å se om det hjelper mot å miste. Siden jeg har gjort det de to siste graviditetene.

Noen erfaringer?
Jeg bruker Lutinus nå pga prøverør. Skal bruke det til uke 12 :)

Brukt det tidligere og bruker annen støtte nå pga prøverør. Helt greit, men blir mye griseri, så ha truseinnlegg klare.

Okei! Ja hørt det er gris! Skal i første omgang bruke det frem til tidlig ul:)

Jeg skal bruke cyclogest frem til uke 12 (ivf). Noe av det samme, men hørt at det er mindre grisete enn lutinus. Jeg syntes da at cyclogest er grisete nok :P

Har brukt det i snart 3 uker.. Siste tbl i morgen.. Håper det går greit å slutte, men er glad jeg slipper mer av det griseriet..

Jeg skal bruke cyclogest frem til uke 12 (ivf). Noe av det samme, men hørt at det er mindre grisete enn lutinus. Jeg syntes da at cyclogest er grisete nok :P
Jeg brukte Cyclogest sist jeg var gravid og ja, det er mindre grisete enn Lutinus

Jeg brukte Cyclogest sist jeg var gravid og ja, det er mindre grisete enn Lutinus

De foreslo at jeg kunne bytte til lutinus om jeg ville ettersom det bare er et apotek som selger cyclogest, men jeg sa at det gikk helt fint :P

Har ikke brukt cyclogest, men Lutinus var helt for j*** sammenlignet med utrogest hvertfall. :p

Har ikke brukt cyclogest, men Lutinus var helt for j*** sammenlignet med utrogest hvertfall. :p
Æsj gleder meg ikke akkurat.. Men kan det hjelpe så er det bare å slå til:p

Det er verdt det til slutt :)

Back
Topp