Lutinus!

WCE

Forumet er livet
Assistert-jentene
Himmelbarn
Flere som bruker det her? Vet vi er mange fra assistert her så regner med det. For noe kliss! Hvor lenge bruker dere det? Her skal jeg bruke det til 12 uker. En god stund igjen..
 
Brukte Lutinus bare ved fersk og det var masse kliss ja. Bra jeg fikk slutte etter to uker. Bruker utrogest nå. Kliss der også men ikke like ille, men er jo mer i ro nå. Skifter heller truse en ekstra gang fremfor å gå med bind. Skal gå på det til uke 10.
 
Fikk fullfrys i november på ferskforsøk jeg så rakk aldri å prøve lutinus... Men tar utrogest nå, og det er litt kliss d å ja :p men jeg får heldigvis slutte med det snart , skal egentlig slutte i mårra men trapper heller ned over noen dager siden jeg tar 3 per dag :)
 
Ja, bruker det. Skal bruke opp denne pakken som jeg har. Jeg bruker sånn ultra tynt bind fra Libresse, det funker.. Så slipper det å bli så mye griseri..
 
Går i truseinnlegg her og :p er bare så ekkelt når man står på butikken og kjenner det renner ut. Haha
 
Jeg bruker cyclogest og skal bruke det frem til uke 12. Det er klinete, men visstnok nye mindre klin enn lutinus. Truseinnlegg er greit ja :)
 
Back
Topp