Lutinus

Vesla12

Flørter med forumet
Flere som har eller bruker Lutinus selv etter positiv test? Jeg føler det er så mye som kommer ut igjen.. Vet kroppen tar til seg det som det trenger men uansett litt irriterende. Hvordan har dere tenkt å trappe ned? Jeg bruker x2 nå.

Flere som har eller bruker Lutinus selv etter positiv test? Jeg føler det er så mye som kommer ut igjen.. Vet kroppen tar til seg det som det trenger men uansett litt irriterende. Hvordan har dere tenkt å trappe ned? Jeg bruker x2 nå.

Jeg skal bruke det til uke 10 tror jeg. Tar x3. Har bare akseptert at Lutinus er ulekkert, bytter truser og truseinnlegg ofte. Har ikke fått noen nedtrappingsplan enda.

Hvor langt er du på vei?

Jeg skal bruke det til uke 10 tror jeg. Tar x3. Har bare akseptert at Lutinus er ulekkert, bytter truser og truseinnlegg ofte. Har ikke fått noen nedtrappingsplan enda.

Hvor langt er du på vei?
Takk for svar! Jeg kunne egentlig stoppe ved positiv test men fikk fortsette for min egen trygghet. Jeg er 8+0 i morgen onsdag. Lurer på å fortsette med to doser til etter ultralyd i uke 9 før jeg går over til x 1 ut uke 12.. Krysser fingrene for at jeg kommer hele veien denne gangen! Langt på vei er du?

Jeg brukte Crinone til ca uke 5. Fikk beskjed om å stoppe etter positiv test, men kunne bruke opp de jeg hadde igjen.
Syntes det var veldig skummelt å slutte, men det gikk helt fint og var egentlig ganske deilig. Er 30 uker nå! :)

Takk for svar! Jeg kunne egentlig stoppe ved positiv test men fikk fortsette for min egen trygghet. Jeg er 8+0 i morgen onsdag. Lurer på å fortsette med to doser til etter ultralyd i uke 9 før jeg går over til x 1 ut uke 12.. Krysser fingrene for at jeg kommer hele veien denne gangen! Langt på vei er du?

Gratulerer med 8 uker!

Jeg er 6+4, gravid med fryst egg. Så jeg tror man går lengre på Lutinus etter frys. Ved ferskforsøket skulle jeg slutte etter 14 dager (som faktisk var før testdato!)

Gravid med frys. Jeg fikk beskjed om å slutte tvert i uke 10. Gikk på 3 Lutinus og 3 Progynova om dagen.

Hadde litt igjen på resepten, så gikk til uke 12. Ingen nedtrapping. Var nervepirrende, men fortsatt gravid. Uke 16 nå :-)

På ferskforsøket skulle jeg slutte etter 14 dager. Mistet samme dag som jeg sluttet på Litinus

Gravid med frys. Jeg fikk beskjed om å slutte tvert i uke 10. Gikk på 3 Lutinus og 3 Progynova om dagen.

Hadde litt igjen på resepten, så gikk til uke 12. Ingen nedtrapping. Var nervepirrende, men fortsatt gravid. Uke 16 nå :)

På ferskforsøket skulle jeg slutte etter 14 dager. Mistet samme dag som jeg sluttet på Litinus

Jeg mistet også noen dager etter Lutinus-slutt på ferskforsøket.

Syns det er rart at de sier at man skal kutte ut tvert når det står nedtrapping i pakningsvedlegget?

Bra du hadde litt til overs, det kommer jeg også til å bruke hvis jeg har :-)

Jeg brukte 1x crinone til uke 10+ noen dager. Men det var noe jeg valgte selv. Riksen sa jeg kunne fortsette en liten stund til etter positiv test så da gjorde jeg det:p

Syns det er rart at de sier at man skal kutte ut tvert når det står nedtrapping i pakningsvedlegget?

Jeg kan ikke finne at det står at man skal trappe ned jeg? Hvor i vedlegget står det/hva står det? :) Ble veldig nysgjerrig (siden man ikke har noe særlig grunnlag for å anbefale verken det ene eller det andre), selv om det er mange uker siden jeg sluttet nå da. :p

Back
Topp