Lutinus

minimeah

Glad i forumet
Bruker dere den "pinnen" som følger med, eller dytter dere inn med fingeren? Sykepleieren i dag sa det fulgte med, men at det ikke gjorde noe om jeg valgte å ikke bruke den, det hadde ingen praktisk betydning. Så jeg lurer på hva dere gjør jeg :) :)

Jeg brukte bare fingeren. Ble anbefalt det på sykehuset også, for det var enklere å kjenne hva man holdt på med da :)

Jeg fikk beskjed om å fordele tre utover dagen i dag etter uttaket og har brukt fingeren til nå i dag. Syns det er ubehagelig nok med den, så tror ikke jeg kommer til å bruke pinnen jeg :) bra det er flere enn meg som ikke bruker den pinnen :)

Husker en tråd om dette for evigheter siden, og da var det en del som begynte å blø av den pinnen fordi den lagde små rifter. Man kan jo bli ganske sår i slimhinner av progesteron, og da blør man lettere.

Jeg bruker pinnen, synes den er genial! Var litt ekkelt med fingeren syntes jeg og vanskelig når det er litt tørt;)

Husker en tråd om dette for evigheter siden, og da var det en del som begynte å blø av den pinnen fordi den lagde små rifter. Man kan jo bli ganske sår i slimhinner av progesteron, og da blør man lettere.
Når du sier det så høres faktisk akkurat det der ganske kjent ut..

Ble anbefalt å kaste pinnen (applikatoren) av både lege og på begge apotek jeg har hentet. Både fordi pinnen kan rispe opp, men også fordi det er fryktelig vanskelig å rengjøre den godt nok - det er jo bare én pinne til 21 piller!!!! (Den virker ikke solid nok til å kokes?) På apoteket sa de at de ikke kunne skjønne hvorfor den følger med i pakken til et legemiddel som skal brukes ved graviditet/etter innsett av egg, i f.eks. pakningsvedlegget til Canesten står det tydelig at applikatoren ikke må brukes ved graviditet.

Så ren finger med kortklipt negl her. :)

Pinnen her denne gangen. Har aldri blitt sår av den.
Skyller den godt hver gang i virkelig varmt vann.

Jeg bruker fingeren :-)

Pinnen her denne gangen. Har aldri blitt sår av den.
Skyller den godt hver gang i virkelig varmt vann.

Samme her :) Har i alle forsøkene mine brukt pinnen uten at den har gitt meg noe sår. Skyller den godt i varmt vann.
Nå har jeg lange negler, så føler at den pinnen er mye mer hygienisk for meg også. :)

Back
Topp