Lutinus

AaA

Blir kjent med forumet
Jeg er gravid 6+0 og går på progesteronstøtte (Lutinus 3 ganger daglig)De siste to kveldene har jeg fått lyserosa/rosa på papiret før jeg har satt i lutinusen. Innføringsstaven var nå i kveld veldig rosa. Ikke noen blødning utover dette. Er dette vanlig? Har opplevd 6 SA og MA tidligere, håper at denne gangen skal det holde helt til mål. Men blir veldig engstelig av det rosa...

I dag er det en liten blødning, og litt dunkende smerte i underlivet. Jeg er ikke særlig positiv nå, men tok ny hcgtest i dag. Skal man kontakte lege for undersøkelse så tidlig?

Du kan sikkert be om å få tidlig ul. Du har kommet såpass langt at dem burde se blinkende hjerte. Blødning kan komme av applikator som skraper litt.. Men greit å være sikker at du får roen i dæ. :)

Du kan sikkert be om å få tidlig ul. Du har kommet såpass langt at dem burde se blinkende hjerte. Blødning kan komme av applikator som skraper litt.. Men greit å være sikker at du får roen i dæ. :)

Tok ny hcg i går 37739 fra 3934 for ei uke siden. Fin stigning der altså, men klarer ikke helt å slå meg til ro. Ser for meg legevakta ikke bryr seg hardt om slikt, men har krav på ekstra oppfølging hos ivf-seksjonen, så kanskje jeg skal ringe dem? Har time til UL 7/1, men det er lenge til...

Hei!

Jeg blødde mye pga lutinus, ble veldig skjør i slimhinnene og lettblødende.
Pust med magen og hold ut til den 7.
Mest sannsynlig går dette veldigveldig bra =)

Hei!

Jeg blødde mye pga lutinus, ble veldig skjør i slimhinnene og lettblødende.
Pust med magen og hold ut til den 7.
Mest sannsynlig går dette veldigveldig bra =)

Takk for beroligende svar:) Det er heldigvis ikke masse friskt blod og koagler, det er mer tabletten blandet med rosa. Så fornuften sier meg at jeg skal slappe av. Har legetime på fredag skal fortelle om bekymringen min da, føler han det er nødvendig å sende meg videre gjør han det. Vi gru/gleder oss uansett til UL 7/1 :) *krysser alt vi har for at alle gode ting er 7*

Hei! Jeg ble stressa av litt blod på Lutinus-pinnen en gang, fikk råd om å gå over til å bruke en finger istedenfor applikatoren, du kan jo prøve det? Lykke til :)

Tok ny hcg i går 37739 fra 3934 for ei uke siden. Fin stigning der altså, men klarer ikke helt å slå meg til ro. Ser for meg legevakta ikke bryr seg hardt om slikt, men har krav på ekstra oppfølging hos ivf-seksjonen, så kanskje jeg skal ringe dem? Har time til UL 7/1, men det er lenge til...
Da e d bare å ta d med ro :) Du kan gjerne ringe dem hvis d hjelper dæ å få roen. Men som de andre og sier så e d nok applikator som skraper, prøv d med finger om d hjelper.. D ska gå bra den her gangen, stol på d :)

Back
Topp