Lutinus.

Karatekids

Glad i forumet
VIP
Noen som har hatt en liten blødning med lutinusen og som har vært gravid? Skulle ta dose nr 2 i ettermiddag og da var det kommet ut litt gammelt og det var lyyyyyse rosa. På applikatoren kom det også litt. Blir bekymret jeg :(

På lørdag som var fikk jeg en ørliten rosa "flekk" på applikatoren når jeg tok den ut. Kom ikke noe mer en det etter! Googlet og fant ut at lutinus kan lage såre slimhinner og at dersom en går på blodfortynnende samtidig kan det være nok til at det kommer en liten blødning. Nå er ikke jeg gravid så vidt jeg vet enda, men kanskje det kan være noe sånt??

Har stoppa helt opp, var bare det lille som kom ut og på applikatoren. Merkelige greier dette! Takk for svar i alle fall :)

Jeg har ikke opplevd det. Men i morgen får du vite om det er såre slimhinner eller tanta som er på vei. Masse masse lykke til med testing i morgen. Håper du følger etter :)

Tusen takk Lykkelulla :) Ja, lurer på om jeg får sove i natt. :) Kjennes ikke ut som om den er på tur, men kjenner små stikk i navleområdet. :)

Ja! På rugedag 10 fekk eg små blødning/spor. Skremmande opplevelse, og hadde det til og frå i fleire veker framover. Hadde ein siste god "dose" i veke 9, så gav det seg! E fremdeles gravid, 20 veker i dag :) tvi tvi for at det er heilt uskyldig! Lykke til videre med rugingen :)

Jeg blødde litt flere ganger da jeg tok lutinus under siste forsøk. Var bare såre slimhinner og rester fra uttaket. Babyen i magen hadde det helt topp. Helt normalt med litt blod :-)
Lykke til med rugingen! Krysser fingre for positiv test!!

Back
Topp