Lutinus? Føler meg ikke bra!

Har tenkt litt på dette med stress relatert til ivf. Veldig mange anbefaler å ha noen å snakke med når det står på som værst. Tenker det kan være fint å høre med ivf legen om de kjenner til noen (psykolog) som har erfaring på dette feltet. Og at legen din er kjent med hvordan du føler deg. Samtidig kan det jo hjelpe med akupunktur både for stress, positiv effekt på forsøk og det at en selv føler at man gjør noe positivt :) Tror de fleste av oss har perioder hvor vi nærmest går på veggen, og da er det nok viktig å finne måter vi kan føle oss trygge, samt føle mestring over både følelser og kropp :)

Takk❤️de tok ultralyd på fredag og alt såg bra ut.. Kan nok være stress..
Som maramo sier, så kan det være lurt å ha noen å snakke med. Noen som forstår situasjonen. De fleste klinikker har en psykolog man kan henvende seg til om du ikke har noen venninner du kan snakke med.
Jeg kan også anbefale akupunktur. Har gjort det på alle mine forsøk, og det er som å gå på en sky når man kommer ut der. Hun klarer å fjerne alt stress i kroppen så man får litt ordentlig hvile:) Jeg tror det kan være en god idé for deg. For med alt stresset og alle tankene du har vil du gjøre denne prosessen enda mer uutholdelig enn den allerede er. Dette er tungt! Pass på kropp og psyke:)

Andre som synes det er mye gris med lutinus? Og er det vanlig å bli sår av den?? Er blitt sår utenpå, det renner jo ut hele tiden..

Ja, veldig mye gris. Jeg blir sår av vanlige truseinnlegg (engangs, plast, sånne fra dagligvarebutikken), så jeg har kjøpt en god del tøytruseinnlegg som jeg bruker når jeg går på Lutinus. Synes truseinnleggene mine er veldig søte, i tillegg til at det er mye mer komfortabelt, da blir jeg ikke sår og det lukter ingenting. :) Imse Vimse truseinnlegg heter de jeg har, bestilte de på nettet.

1433950651351.jpg

Ble ikke sår, men det renner ut hele dagen. Vanlig det.

Som maramo sier, så kan det være lurt å ha noen å snakke med. Noen som forstår situasjonen. De fleste klinikker har en psykolog man kan henvende seg til om du ikke har noen venninner du kan snakke med.
Jeg kan også anbefale akupunktur. Har gjort det på alle mine forsøk, og det er som å gå på en sky når man kommer ut der. Hun klarer å fjerne alt stress i kroppen så man får litt ordentlig hvile:) Jeg tror det kan være en god idé for deg. For med alt stresset og alle tankene du har vil du gjøre denne prosessen enda mer uutholdelig enn den allerede er. Dette er tungt! Pass på kropp og psyke:)
Fikk du lov å ta akupunktur rett etter innsett?:)

Fikk du lov å ta akupunktur rett etter innsett?:)
Ja. Hun som jeg bruker kommer opp på klinikken og setter nåler rett før og rett etter innsett. :)

Ja. Hun som jeg bruker kommer opp på klinikken og setter nåler rett før og rett etter innsett. :)
Akupunktøren ville ikke gjør det på meg, pga hun var redd om jeg mistet at jeg da ville skylde på akupunktur ?? Så hun pleide ikke å gjør det på folk før de visste om de var gravid :/

Akupunktøren ville ikke gjør det på meg, pga hun var redd om jeg mistet at jeg da ville skylde på akupunktur ?? Så hun pleide ikke å gjør det på folk før de visste om de var gravid :/
Det er en del klinikker, kanskje aller mest de private, som har akupunktører knyttet til klinikken eller som de samarbeider med. Disse jobber da tett med legene og vet derfor hva som er trygt og hva som evt ikke er trygt å sette av nåler. Brukte akupunktur både før behandling og ved ett av forsøkene uten at det gav noe resultat, men det skadet definitivt heller ikke.

Veldig mye gris og søl med litinus ja. Har en del kramper,men ellers helt ok. Blir gal av å bruke truseinnlegg! Enda en del dager igjen ;)

Jeg har svie etter sex, svir helt ekstremt etter sex og når jeg tisse etter sex, kan det være soppinfeksjon etter lutinus? Andre som kjenner til det?:?

Du kan få sopp av lutinsen.. Jeg har måtte ta en soppkur etter noen av de negative forsøkene jeg har hatt :(

Høres mer ut som en urinveisinfeksjon. Lever en urinprøve hos legen og pass på å drikke godt.

Back
Topp