Lutinus: erfaringer, praksis og bivirkninger?

Bipperiin

Glad i forumet
Jeg har for et par dager siden begynt på Lutinus, og ønsker gjerne å høre andres erfaringer da jeg synes de er litt merkelig...:p På forhånd; beklager for ubehagelige detaljer:oops:

Hvordan satt/setter du den inn, med applikator eller fingen? Er fingen "lang nok"?
Er det normalt at den kommer litt ut igjen, delvis oppløst altså?
Ellers noe "gris", altså nødvendig med truseinnlegg?
Noen som helst bivirkninger, og når?

På forhånd takk folkens:happy:

Lutinus er noe gris ja, og det renner ut i strie strømmer :p Her går det en pakke truseinnlegg i uka og tre til fire truser om dagen, i tillegg bytter jeg laken annenhver dag :p

Bruker aplikatoren. Syns bare ikke jeg får den langt nok inn med finger. Vasker den godt etter hver gang i varmt vann da.

Grisete, men gjorde susen her :) jeg brukte applikatoren, men ser mange sier at det er bedre å bruke fingeren pga det er tryggere. Truseinnlegg kan være nødvendig da noe kommer ut igjen. Jeg fikk mensensmerter som jeg vil tro kom av lutinusen.

Æsj, ja det er noe griseri! Måtte gi opp truseinnlegg da det ble for mye lekkasje, kjøpte meg sånne billige bind fra rema istede, funker fint!

Jeg har valgt å bruke fingeren for å sette den inn, føler jeg har bedre kontroll da!

Av bivirkninger så er jeg kvalm. Ble kvalm etter noen dager med sprøyter og det fortsatte bare når jeg begynte med lutinus, og trøtt, sover flere timer dupp hver dag!

Jeg synes det var noe griseri ja, så gikk med mye truseinnlegg. Jeg valgte å bruke applikatoren grunnet lange negler :)

Jeg hadde en del bivirkninger som oppblåst, vondt i puppene og ganske trøtt. Men såå verdt det likevel ;) ❤️

Tusen takk for svar alle! Så det at selve tabletten delvis kommer oppløst ut er ok? Kommer den langt nok inn med fingen? Er det godt nok å vaske applikator med varmt vann fra springen?

Jeg merket ingen bivirkninger dag 1 (dag for uttak) eller dag 2, men dag 3 (altså noen timer etter innsett) fikk jeg syyyke menssmerter og press/oppblåsthet. Normalt?

Grisete søl må jeg si:) brukte bin funka fet:) ble noe kvalm ellers så fikk jeg ikke andre ting jeg merka. Bruker fingeren syns applikasjonen var teit:p

Synes det var lite gris med lutinus i forhold til andre ting. Brukte finger, siden jeg syntes aplikaroren "skrapet" litt. Ingen bivirkninger:)

Back
Topp