Lutinus...æsj!

det er dessverre helt normalt! det er virkelig noe hærk.... varierer lit hos meg..noen ganger kommer det mye ut mens andre ganger ikke.....

det er dessverre helt normalt! det er virkelig noe hærk.... varierer lit hos meg..noen ganger kommer det mye ut mens andre ganger ikke.....

Jeg ble veldig lettet nå! Begynte å lure på om det var noe galt med meg ;)
Men ekkelt at det skal være sånn.
Hvor lenge skal du gå på det? Jeg fikk beskjed fra Ullevål om å bruke 2 pakker. Synes det er litt skummelt å skulle slutte etter to uker.

Hvor lenge skal du gå på det? Jeg fikk beskjed fra Ullevål om å bruke 2 pakker. Synes det er litt skummelt å skulle slutte etter to uker.

jeg begynte dagen før innsett (har fryseforsøk) og skal gå frem til testdag..så blir vel litt over 2 pakker

Eg gjekk og på lutinus denne gongen. Men har berre tatt en gong daglig sidan frys i naturlig syklus. Hausken sa eg kunne godt slutta på den når 7 veker på vei, men eg kunne og berre bruka opp resten så eg gå på den endo. 9+3 veker på vei i dag. Har til to dagar til. Den renn ut igjen ja. Det er heilt normalt, men synst nesten det er bedre eg enn criononen som kom ut i store klumpar!

Visst det er fryseforsøk og du blir gravid må du vel gå frem til uke ti?
Det har jeg fått beskjed om ;)

Men ja er noe hærk :(

☆ vår tur snart?? ☆

det aner jeg ikke...har ikke fått noe beskjed om det...men skal høre med dem da hvis det skjer, for da må jeg ha ny resept...

Men det renner jo ikke så hvis dere tar på kvelden? Jeg tar før jeg legger meg, også kommer det litt på morgenen igjen da jeg reiser meg :p men bruker innlegg så det går greit :)

Men det renner jo ikke så hvis dere tar på kvelden? Jeg tar før jeg legger meg, også kommer det litt på morgenen igjen da jeg reiser meg :p men bruker innlegg så det går greit :)

jeg tar 3 ganger daglig..morgen,,ettermiddag og kveld her

Åja, da blir det verre :p har du prøvd å ligge flatt en halvtime etterpå da? Kanskje det hjelper, ikke så "delikat" da det renner ut nei :p

holder meg mye i ro denne gangen :)
klarer å styre det som regel..men er værst for meg når jeg våkner etter natta...:P da er det ekkelt noen ganger...

er nok helt riktig det altså... men om du er usikker, spør på sykehuset :)

Litt forskjellig praksis fra sted til sted...Ivf-klinikken ba meg ta lutinus 3 ganger daglig til uke 10 etter siste ferskforsøket. Følte meg tryggere ved å ta det over en lengre periode en kun to uker!

Noen anbefalerå trappe ned på Lutinus, at det ikke er bra å slutte tvert av.

Lengter etter å bli gravid ♥

Back
Topp