Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
det er dessverre helt normalt! det er virkelig noe hærk.... varierer lit hos meg..noen ganger kommer det mye ut mens andre ganger ikke.....
Jeg ble veldig lettet nå! Begynte å lure på om det var noe galt med meg
Men ekkelt at det skal være sånn.
Hvor lenge skal du gå på det? Jeg fikk beskjed fra Ullevål om å bruke 2 pakker. Synes det er litt skummelt å skulle slutte etter to uker.
Godt å høre, da er det sikkert trygt
Masse lykke til når du skal teste om en uke!
Visst det er fryseforsøk og du blir gravid må du vel gå frem til uke ti?jeg begynte dagen før innsett (har fryseforsøk) og skal gå frem til testdag..så blir vel litt over 2 pakker
Visst det er fryseforsøk og du blir gravid må du vel gå frem til uke ti?
Det har jeg fått beskjed om
Men ja er noe hærk
☆ vår tur snart?? ☆
Men det renner jo ikke så hvis dere tar på kvelden? Jeg tar før jeg legger meg, også kommer det litt på morgenen igjen da jeg reiser megmen bruker innlegg så det går greit
![]()
Åja, da blir det verrejeg tar 3 ganger daglig..morgen,,ettermiddag og kveld her
Åja, da blir det verrehar du prøvd å ligge flatt en halvtime etterpå da? Kanskje det hjelper, ikke så "delikat" da det renner ut nei
![]()
holder meg mye i ro denne gangen
klarer å styre det som regel..men er værst for meg når jeg våkner etter natta...da er det ekkelt noen ganger...
er nok helt riktig det altså... men om du er usikker, spør på sykehusetJeg ble veldig lettet nå! Begynte å lure på om det var noe galt med meg
Men ekkelt at det skal være sånn.
Hvor lenge skal du gå på det? Jeg fikk beskjed fra Ullevål om å bruke 2 pakker. Synes det er litt skummelt å skulle slutte etter to uker.
Hvis du har fryseforsøk må du gå med Lutinus til 12 ukersvangerskap det sa de til meg i Porsgrunndet aner jeg ikke...har ikke fått noe beskjed om det...men skal høre med dem da hvis det skjer, for da må jeg ha ny resept...