Lutinua

Opplever det samme som deg. Et hint av rosa i restene som ligner cottage cheese. Bruker det daglig og skal gå på det i totalt 3 mnd. :arghh:Begynner å bli sår der nede. Spes når crinonen kommer ut. Kjennes litt ut som begynnende soppinfeksjon. :bored:

Men, hvis Crinone får spiren til å sitte, så tar jeg imot alt av ubehag.
Har googlet at det er ufarlig, så for håpe det:angelic: hvor lenge har du brukt det? Jeg var sår og klødde litt første uka, så gav det seg:happy:
Enig der, gjør alt for at det skal gå denne gangen. Tar du blodfortynnende også?

Slimhinnene mine blir helt ødelagt av lutinus, så kanskje det er det hos deg også? Har aldri måtte bruke glidemiddel når jeg har sex før, men nå som jeg bruker lutinus så blør jeg bare fra slimhinnene om det er noe som helst friksjon :(
Merket det litt på slimhinnene første uka, men nå merker jeg ingenting.. har lest at det er vanlig bivirkning, håper det blir bedre hos deg:happy:

Sniker fra august :-) Spottet ca 1 gang i uka med lutinus frem til uke 9 ca. Hadde til og med en tul pga spottingen fordi jeg trodde jeg var i ferd med å miste. Jeg også tok 1 pille om dagen og fikk beskjed om å bruke frem til uke 12 så har akkurat avsluttet :-)

Sniker fra oktober (ensom :P )

Bruker 3x lutinus og 2x cyclogest pga IVF. Skal gå på det til uke 12… Allerede veldig lei!

Har googlet at det er ufarlig, så for håpe det:angelic: hvor lenge har du brukt det? Jeg var sår og klødde litt første uka, så gav det seg:happy:
Enig der, gjør alt for at det skal gå denne gangen. Tar du blodfortynnende også?

Jeg startet på Lutinus fra EL og skulle bytte over til Crinone ved positiv test. Det var omkring 8/9 DPO. :happy:

Ok:happy: vet du hva forskjellen er på de to? Siden du byttet over?
De går for det samme, men generelt mindre plager over tid med crinone siden det er krem og ikke en hard tablett som kan skrape ekstra på slimhinner osv :) Tror også det er litt billigere!

Ok:happy: vet du hva forskjellen er på de to? Siden du byttet over?

Gullfiskhukommelse… Har aldri testet om jeg har lave nivåer av progresteron. Ble satt først 1 tbl Lutinus pr dag etter 2 SA. Ble gravid to ganger på Lutinus, men begge endte i kjemisk. Det var da vi ble enige om å kjøre Lutinus x 1 fra EL for å hjelpe kroppen litt, for så over til Crinone + Albyl E fra positiv test. Ble gravid relativt fort, men det endte også i kjemisk. Jeg tror gynekologen mente at Crinone var mer konsentrert (?) og dermed bedre, også fordi jeg kun trengte å ta det én gang pr dag fremfor å øke Lutinusdosen. Men ta dette med konsentrasjon med en klype salt. Husker ikke 100%:shy:

De går for det samme, men generelt mindre plager over tid med crinone siden det er krem og ikke en hard tablett som kan skrape ekstra på slimhinner osv :) Tror også det er litt billigere!
Gullfiskhukommelse… Har aldri testet om jeg har lave nivåer av progresteron. Ble satt først 1 tbl Lutinus pr dag etter 2 SA. Ble gravid to ganger på Lutinus, men begge endte i kjemisk. Det var da vi ble enige om å kjøre Lutinus x 1 fra EL for å hjelpe kroppen litt, for så over til Crinone + Albyl E fra positiv test. Ble gravid relativt fort, men det endte også i kjemisk. Jeg tror gynekologen mente at Crinone var mer konsentrert (?) og dermed bedre, også fordi jeg kun trengte å ta det én gang pr dag fremfor å øke Lutinusdosen. Men ta dette med konsentrasjon med en klype salt. Husker ikke 100%:shy:
Sjønner, takk for oppklaring:happy: var ikke klar over at Lutinus var tabletter. Ganske fornøyd med Crinone, syns den er enkel å bruke. Tar hver kveld før jeg legger meg. Eneste at den koster 575kr for 15 stk (altså 15 dager for meg):bag: så blir 3000kr i Crinone, men pytt pytt. Koste hva det koste vil, sålenge det blir bebis:angelic:

Back
Topp