Lussa88

Mixime

Forelsket i forumet
Hei på deg...

Fikk så lyst og lage denne voksi posen jeg..Men har noen sprøsmål om du har lyst å hjelpe meg litt [:)]

Har du laget av den malen jeg fant på linken??
Hva er målene? (fant liksom litt forskjellig...)
Hvor høy er buen oppe?
Hvordan får du dynen til å bli inne i stoffet??Syr du den fast eller ligger den bare løst inni?

Ser at noen ikke har klaffene helt ned sånn som du, men målte du med gutten din inni og fant ut hvor stor den ble?

Lagde du mal i papir føst som du brukte til stoffet??

Litt treig jeg, men har prøvd og sette meg inn i det..Mangen som skriver forskjellig...

Syntes din pose var kjeempe fin [:D]

Tusen takk for det [:D] skal svare så godt jeg kan ;)
ORIGINAL: Mirakelbarnet

Hei på deg...

Fikk så lyst og lage denne voksi posen jeg..Men har noen sprøsmål om du har lyst å hjelpe meg litt [:)]

Har du laget av den malen jeg fant på linken??
Hva er målene? (fant liksom litt forskjellig...) Jepp jeg lagde utifra den malen, men kan sikkert legge til noen cm også ;)
Hvor høy er buen oppe? det husker jeg ikke, men jeg målte utifra tegningen, og brukte passer til og få den rund [:)]
Hvordan får du dynen til å bli inne i stoffet??Syr du den fast eller ligger den bare løst inni? Min ligger løst inni , men går nok og sy på noen tråder evnt knapper for og holde den fast ;) må vaske den så ofte (guttungen GRISÆR) så da er det greit og bare dra den ut =P

Ser at noen ikke har klaffene helt ned sånn som du, men målte du med gutten din inni og fant ut hvor stor den ble? Nei jeg gikk etter malen, også kan man velge selv når man legger den sammen... tar man dyna litt lenger vekk fra fjeset , kommer klaffene lenger mot midten (skjønner?)[;)]

Lagde du mal i papir føst som du brukte til stoffet?? Jepp, det gjorde jeg ;) veldig mye enklere en og måle rett på stoffet, og sparer deg for en del hvis det blir feil ;)

Litt treig jeg, men har prøvd og sette meg inn i det..Mangen som skriver forskjellig...

Syntes din pose var kjeempe fin [:D]

Tusen takk , men jeg er absolutt ikke noen proff, Kassika derimot, og mange andre jenter her inne er mye flinkere en meg[:)] men håper jeg fikk svart NOE forståelig ihvertfall ;)

Tuuusen takk for svar [:D] akkurat ferdig med malen...Tok tiiid [:)] Så da blir det ut og kjøpe stoff i morra [:)]

Kjempe kjekt er det verfall..

Tuuusen takk for svar [:D] akkurat ferdig med malen...Tok tiiid [:)] Så da blir det ut og kjøpe stoff i morra [:)]

Kjempe kjekt er det verfall..

så moro [:D] legg ut det ferdige reultatet da [;)] morsomt pg drive med, og man blir jo så stolt når man får det til[:)]

Kan prøve [:)] Men er ikke veldig god å legge ut bilder... Har ikke gjort det før [:)] Men klarer jeg å lage voksi posen så bør jeg vel klare å legge ut bilder også[:D]

ååå nå fikk jeg lyst og prøve også!! :) har ikke tenkt på at han kanskje må ha en an pose til våren jeg... [8|]

Kan prøve [:)] Men er ikke veldig god å legge ut bilder... Har ikke gjort det før [:)] Men klarer jeg å lage voksi posen så bør jeg vel klare å legge ut bilder også[:D]

si ifra da vettu, så kan jeg forklare[;)]

ORIGINAL: Smoothiemamma

ååå nå fikk jeg lyst og prøve også!! :) har ikke tenkt på at han kanskje må ha en an pose til våren jeg... [8|]

gjør det[:)] er jo spesielt moro når man har laget det selv...[;)]

Back
Topp