Luseradar

*josefine*

Elsker forumet
Satt å googlet, å så plutselig en reklame for luseradar.no
Ifølge den er det mye lus over hele landet nå. Så da lurer jeg på,
er det mye lus der hvor du bor?
Minste her spurte tidligere en dag om jeg kunne sjekke henne, for det klødde sånn :eek:
Men vi har ikke funnet noen lus enda!

Vi har det ikke og har heller ikke hatt det, bank i bordet! Men på foreldremøte i bhgn forrige dagen fikk vi med skriv fra kommunen som oppfordret alle til å kjøpe lusekam nå og gre aktivt hver dag i to uker, for å få vekk Evt egg og hindre at det ble lus i bhgn.

Ca. en gang i året har vi fått beskjed fra barnehagen om at det går lus, men det har aldri blitt store utbrudd, og vår unge har aldri hatt det... :)

Sent from my iPad using BV Forum

Det har vært noen tilfeller her, men hittil har vi sluppet unna :-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Har ikke fått beskjed fra bhg om lus, så da stoler jeg på at det ikke er noe. Enda...:p

Det går lus i Bhg til minste, det gjør det hvert år, men aldri opplevd å ha det noen av oss:)

TuMmY LoVe

Har aldri hatt det, ikke i oppveksten heller faktisk. Husker det kom lusevarsel av og til på skolen, men ingen av oss fikk det. Har ikke hørt om at det er noe heromkring nå. Vet søstrene mine hadde det da jeg var gravid, men det er vel rundt 6 år siden nå. :)

Har ikke hørt noe om det ennå heldigvis! Husker jeg hadde det nær jeg var liten. Hele familien blei smitta.

Hadde i barnehagen før ferien men har ikke hørt noe mer om det, så regner med at det ikke er noe nå..

Ikke hørt om noe her, men skolene har en kampanje nå som går på at alle skal sjekke seg for lus iløpet av helgen. Mulig den går over hele landet?

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Det har visst vært noen tilfeller i bhg og ei som ikke bor langt unna som har hatt det to ganger på kort tid stakkar :/

Back
Topp