Lurt?

[trultemor]

Elsker forumet
På jobben har vi det veldig strukturert med avkrysningsskjemaer over den minste lille ting, og jeg synes det er veldig greit, for da vet jeg hva som skal gjøres. Nå har jeg akkurat laget en sjekkliste over ukentlig husarbeid i excel! [8|] Så da håper jeg det blir litt lettere å vite hva jeg skal gjøre når, lettere å få det unna, at det blir gjort regelmessig, også er det jo gøy å krysse av når man er ferdig. Har printa den ut og greier da, men tror nok jeg henger den opp inni et skap.

Lurt?? [:D]

Vel, da får jeg sette i gang! Onsdag er dagen for å vaske badet og doen! Cya!

det var i grunnen lurt... ska prøve å lage en sånn jeg og... holder forresten på med badet nå[:D]

Har tenkt på om jeg skulle lage en sånn liste her hjemme.... Men har aldri kommet så langt.

Kanskje jeg rett og slett bare skulle gjøre det nå?[;)]

ORIGINAL: maoam

Har tenkt på om jeg skulle lage en sånn liste her hjemme.... Men har aldri kommet så langt.

Kanskje jeg rett og slett bare skulle gjøre det nå?[;)]

Gjør det nå!! Jeg har brukt 4 dager på å få lasta ned Officepakka sånn at jeg får brukt Excel (brukt 4 dager på å få nok hjelp av sambo til å få lasta ned og åpna den jævla torrenten (hater data) med andre ord).

Utfordringen blir vel å klare å følge opp lista! Og love seg selv å IKKE utsette til i morra!

Tror jeg lager den i Word, liker tabellene der godt, jeg....[:)]

Hadde ikke word heller vi, hadde ingenting, men nå har vi alt, etter å ha mast og kjefta i noen dager. Enten får han forklare med teskjed åssen jeg skal gjøre det, og VISE meg det sånn at jeg skjønner det, eller så må han gjøre det for meg, gjør han ingen av disse delene så får han så ørene flagrer. Jeg var så ufattelig sint i går, for han hadde fortalt meg åssen jeg skulle gjøre det men så fikk jeg det ikke til, og det er jo selvfølgelig hans skyld!! som ikke har forklart godt nok! *eregentligsnillaltså*

Ikke alltid så lett å forklare, da...[:D]

Men nå er lista i boks, eller?

Så er det selvfølgelig noe som oppstår som han ikke har fortalt om. Men mannen er jo nerd da!

Jada, lista er til og med printa ut. [:D]

*følermegveldiginspirertogbegynnermedengang*[:D]

Har du 1,2,3 eller 4 ukers syklus?

Lista mi er ukentlig. Har ett punkt på søndag som er annenhver uke, og det er å skifte på senger, ellers gjelder det som står det for hver uke. Tenkte jeg skulle lage en månedlig liste også. 

Back
Topp