Lurt???

#Ronjasol

Andre møte med forumet
Har bestilt barnevogn fra no1barnevogn.no og plutselig er det ingen som får tak i de. Ingen som svarer på telefon eller mail. Siden demmes på facebook er borte. Vognen er "selvfølgelig" forhåndsbetalt og jeg begynner å bli litt urolig... Er det noen som har erfaringer fra dette firmaet fra før???

oisann,hadde nok blitt rimelig nervøs selv da ja. Lenge siden du kjøpte den? har du googlet for å lese om andre opplevelser fra firmaet?

har ikje erfaring, men har hørt om dei som ett seriøst firma.
håper du får kontakt. viss ikkje er det tv2 hjelper deg neste..

Kjenner ikke til firmaet, men håper du får vognen! :-)

Har sett butikken, er i nabokommunen her jeg bor.
Virker jo veldig seriøs butikk da.

Er lenge siden jeg ahr betalt, uten å få noe bekreftelse på det slik de utlovte. Leveringen skal ikke skje før den 20 august, bare blir så nervøs når de plutselig ikke svarer liksom og alle telefoner er ute av bruke, bare "abbonenten kan ikke nåes for øyeblikket"...

Håper jo fremdeles på at vognen blir levert. Ikke funnet noe dårlig (eller bra) om de når jeg har googlet. Ingen fra Søgne her som kan sjekke om butikken fremdeles er i gang??? Kjedelig at jeg bor så langt bort, bor i Østfold, ikke bare å svippe innom liksom...

Er lenge siden jeg ahr betalt, uten å få noe bekreftelse på det slik de utlovte. Leveringen skal ikke skje før den 20 august, bare blir så nervøs når de plutselig ikke svarer liksom og alle telefoner er ute av bruke, bare "abbonenten kan ikke nåes for øyeblikket"...

Håper jo fremdeles på at vognen blir levert. Ikke funnet noe dårlig (eller bra) om de når jeg har googlet. Ingen fra Søgne her som kan sjekke om butikken fremdeles er i gang??? Kjedelig at jeg bor så langt bort, bor i Østfold, ikke bare å svippe innom liksom...

Kanskje det er lite bemanning pga ferieavvikling? :) 

hei, Jeg bestilte også vogn der for 3 uker siden, og hørte ingenting. FIkk ikke giro tilsendt eller noe. Sendte mail søndagen, og fikk mail i dag. Da hadde bestillinga mi kommet feil eller noe skrev dem.
Så fikk giro i dag, så da håper jeg det blir i orden, og at jeg får vogna snart.

Har du forhåndsbetalt??? Det har nemlig jeg og får ikke tak i de. Funnet en del klager på vognene der nå der hjulene er skeive og detter av etc. Jeg skal da benytte meg av angrefristen før vognen kommer. Men drar meg ikke for å dra in forbrukerrådet og politiet om dette viser seg være svindel. Telefonene er jo fremdeles nede...

Håper virkelig ikke du har blitt lurt altså...

Men det er en god vogn da, har prøvd de og de er helt supre, så jeg håper virkelig du får vogna!!

Om du har betalt med kredittkort på nettet har du ingenting å frykte...

hei. Ja jeg forhåndsbetalte. Fikk mail i går, at barnevogna blir sendt i dag, med sporingsnummer. Så da får vi sjå, om den kommer

Back
Topp