Lurt meg unna julebord ikveld..

Gravid med Gravøren!

Elsker forumet
Og klarte jo ikke komme opp med en skikkelig bra grunn heller.. Ble bare vage unnskyldninger.

Så er spent på om noen legger to og to sammen ELLER om sjefen/pendler klarer å holde munn da..

Orker ikke gå edru, er kvalm og dessuten hater jeg fulle folk , så lenge jeg ikke drikker selv he he..

Og klarte jo ikke komme opp med en skikkelig bra grunn heller.. Ble bare vage unnskyldninger.

Så er spent på om noen legger to og to sammen ELLER om sjefen/pendler klarer å holde munn da..

Orker ikke gå edru, er kvalm og dessuten hater jeg fulle folk , så lenge jeg ikke drikker selv he he..
Skjønner deg godt! Skal jeg være med fulle folk må jeg nesten innta noe selv ellers går de meg på nervene! Her kom halve jobben og spurte meg om jeg var gravid, uka etter. Enda jeg VAR faktisk på julebordet og hadde funnet på en ganske så realistisk grunn til å ikke drikke. Men den gikk de ikke på gitt:P

Her holdt jeg meg også hjemme. Skyldte på barnevakt og at min pappa hadde bursdag. Men jobbarrangement igjen tirsdag. Med vin. Så da må jeg begrunne hvorfor jeg velger å kjøre da

Back
Topp